Note fondée sur 929 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Très calme et confortable

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Très calme et belle piscine La salle de restauration était en travaux mais nous avons eu un sac à prendre en chambre très complet Loin de toute restauration
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Rusty, Gestion de l’hôtel
Thank you !!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
We had a terrible experience with this hotel. There was not breakfast due to their chef not being well. I am not recommending, if you think about breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Rusty, Gestion de l’hôtel
Hi Philip, I appologize for not being able to provide breakfast on the morning of your stay. The restarant owner assured us that they now have a backup plan in place in case there is a last minute emergency in the future. Thank you for your understanding and I hope you will give us another chance.
3 sur 5
par un voyageur de Independence

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
No breakfast available because the lady was ill?! There should be a back up plan for the guests.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Rusty, Gestion de l’hôtel
Hi Stephanie, I appologize for the restaraunt being closed and i 100% agree should have been a backup plan in place. The restraunt owners assured me they have taken care of it and if an emergency like this happens again the restraunt will still open. Thank you !!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
The pool wasn’t very kept up and we had a centipede in our shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Rusty, Gestion de l’hôtel
Hi Chealsea, I apoologize for the issues you experienced while at our hotel. I have forwarded this message to our maintenance manager and we will improve from your review. Thank you !!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
We loved it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Rusty, Gestion de l’hôtel
Thank you !!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Rusty, Gestion de l’hôtel
Thank you !!!
1 sur 5
par un voyageur

This place is bad very bad

Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par CG, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia