Azur Byron Bay

Hébergement 4.5 étoiles
Maison d’hĂŽtes 4,5 Ă©toiles pour adultes seulement prĂšs de Wategos Beach

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Galerie de photos de l’hĂ©bergement Azur Byron Bay

Terrasse/patio
Bouilloire électrique
Bouilloire électrique
Piscine extérieure, cabanas gratuites
1 chambre, coffre-fort, décor unique, fer et planche à repasser

Avis

9,2 sur 10 – 
Merveilleux

Commodités populaires

  • RĂ©ception ouverte 24 heures
  • Piscine
  • Climatisation
  • Stationnement compris
  • Wi-Fi gratuit

Explorez la région

Map
44 Shirley Street, Byron Bay, NSW, 2481
  • Main Beach
    â€Ș7 min Ă  pied‬
  • Wategos Beach
    â€Ș5 min en voiture‬
  • Phare de Cape Byron
    â€Ș5 min en voiture‬
  • Ballina, Nouvelle-Galles-du-Sud (BNK-Ballina - Byron Gateway)
    â€Ș30 min en voiture‬

Options de chambre

Azur Beach House

8,0 sur 10
TrĂšs bien
(1 avis)
  • 6 personnes
  • 3 trĂšs grands lits

Meraki Condo

  • 6 personnes
  • 3 trĂšs grands lits

Wreck Villa

10,0 sur 10
Exceptionnel
(1 avis)
  • 2 personnes
  • 1 trĂšs grand lit

Wategos Villa

  • 2 personnes
  • 1 trĂšs grand lit

The Pass Apartment

  • 3 personnes
  • 1 trĂšs grand lit

Sea Breeze Villa

10,0 sur 10
Exceptionnel
(1 avis)
  • 2 personnes
  • 1 trĂšs grand lit

Tallows Villa

10,0 sur 10
Exceptionnel
(1 avis)
  • 2 personnes
  • 1 trĂšs grand lit

À propos du quartier

Byron Bay

À proximitĂ© de la plage.À 10 minutes de marche de maison d’hĂŽtes, vous trouverez Cumbebin Swamp Nature Reserve et MarchĂ© Byron Community Market. Bellongil Dog Beach et Main Beach se trouvent Ă©galement Ă  moins de 1 km.

À proximitĂ©

  • Main Beach - 7 min Ă  pied - 0.6 km
  • Plage de Clarkes Beach - 3 min en voiture - 2.3 km
  • Parc et plage The Pass - 5 min en voiture - 3.1 km
  • Wategos Beach - 5 min en voiture - 3.5 km
  • Phare de Cape Byron - 5 min en voiture - 3.5 km

Transport

  • Gare de Mullumbimby : Ă  16 min en voiture
  • Ballina, Nouvelle-Galles-du-Sud (BNK-Ballina - Byron Gateway) : Ă  26 min en voiture

Restaurants

  • â€ȘThe Great Northern Kitchen - ‬9 min Ă  pied
  • â€ȘBalcony Bar & Restaurant - ‬9 min Ă  pied
  • â€ȘFishheads - ‬9 min Ă  pied
  • â€ȘLoft Byron Bay - ‬8 min Ă  pied
  • â€ȘMiss Margarita - ‬8 min Ă  pied

À propos de cet hĂ©bergement

Azur Byron Bay

Maison d’hĂŽtes 4,5 Ă©toiles pour adultes seulement prĂšs de Wategos Beach
Azur Byron Bay offers its guests an outdoor pool, a terrace, and a garden. WiFi is free in public spaces. The luxury Azur Byron Bay also features express check-in, express check-out, and a front-desk safe. Free self parking is available.

This 4.5-star Byron Bay guesthouse is smoke free.

  • 6 guestrooms or units
  • Cabanas by the pool (free)
  • Front desk (24 hours)
  • Express check-in
  • Express check-out
  • Storage area for luggage
  • Front-desk safe
  • Terrace
  • Garden
  • No smoking on site
Azur Byron Bay possÚde 6 climatisées dotées de : un lecteur de DVD et coffre-fort. Le décor des chambres est unique. La commodité suivante est offerte dans les chambres : un téléviseur ACL.

La salle de bain comprend : douche, articles de toilette (gratuits) et séchoir à cheveux. Les clients peuvent accéder à Internet gratuitement par une connexion sans fil. De plus, les chambres comprennent eau embouteillée (gratuite) et ventilateur de plafond.

Langues

Anglais, français, polonais, serbe, turc

Hébergements similaires

CommoditĂ©s de l’hĂ©bergement

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Stationnement libre-service sĂ©curisĂ© offert gratuitement sur place

Activités

  • Piscine extĂ©rieure

Accessibilité

  • Si vous avez des besoins particuliers en matiĂšre d’accessibilitĂ©, veuillez communiquer avec l’hĂ©bergement Ă  l’aide des renseignements contenus dans la confirmation reçue aprĂšs la rĂ©servation.
  • Aucun ascenseur (hĂ©bergement Ă  un seul Ă©tage)
  • EntrĂ©e bien Ă©clairĂ©e
  • EntrĂ©e sans escaliers

Commodités de la chambre

Divertissement

  • Lecteur de DVD
  • TĂ©lĂ©viseur Ă  Ă©cran ACL de 92 cm

Salle de bain

  • Articles de toilette gratuits
  • Douche
  • Salle de bain privĂ©e
  • SĂ©choir Ă  cheveux
  • Serviettes fournies

Repas et boissons

  • Bouilloire Ă©lectrique
  • Eau embouteillĂ©e gratuite

Autres

  • Climatisation
  • Coffre-fort
  • DĂ©coration distincte
  • Fer et planche Ă  repasser sur demande
  • Ventilateur de plafond

Politiques

Arrivée

Arrivée de 14 h à 23 h
Arrivée sans contact offerte
L'arrivée tardive est octroyée selon la disponibilité.
Arrivée express
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de dĂ©part est 10 h.
Départ sans contact offert
Départ express

Instructions spĂ©ciales pour l’enregistrement

Les clients doivent communiquer avec l’hĂ©bergement Ă  l’avance pour obtenir les instructions relatives Ă  l’arrivĂ©e. Le personnel de la rĂ©ception accueillera les clients sur place.
Pour prendre les dispositions nĂ©cessaires Ă  votre enregistrement, veuillez communiquer avec l’hĂ©bergement Ă  l’avance aux coordonnĂ©es indiquĂ©es sur la confirmation de la rĂ©servation.
Pour toute question, veuillez communiquer avec l’hĂ©bergement en utilisant les informations figurant sur la confirmation de rĂ©servation.

MĂ©thodes d’accĂšs

Portier

Animaux de compagnie

  • Les animaux ne sont pas acceptĂ©s.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children younger than 17 are not allowed at this adults-only property. All guests 17 and older are welcome.
  • Rollaway/extra beds are not available.
  • Cribs (infant beds) are not available.

Types de paiement

Renseignements importants

À savoir

Des frais par personne supplĂ©mentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales sont sujettes Ă  la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement et peuvent entraĂźner des frais supplĂ©mentaires. Les demandes spĂ©ciales ne peuvent pas ĂȘtre garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
Des modes de paiement sans argent comptant sont offerts
Cet hĂ©bergement dispose d’espaces extĂ©rieurs, tels que des balcons, des patios et des terrasses, qui peuvent ne pas convenir aux enfants. Si vous avez des inquiĂ©tudes, nous vous recommandons de communiquer avec l’hĂ©bergement avant votre arrivĂ©e pour confirmer qu’il pourra vous accueillir dans une chambre appropriĂ©e.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales dĂ©pendent de la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent ĂȘtre garanties et peuvent occasionner des frais supplĂ©mentaires.
    Cet hĂ©bergement est gĂ©rĂ© par un(e) hĂŽte professionnel(le). L’offre d’hĂ©bergement est associĂ©e Ă  des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet hĂ©bergement dispose d’espaces extĂ©rieurs, tels que des balcons, des patios et des terrasses, qui peuvent ne pas convenir aux enfants. Si vous avez des inquiĂ©tudes, nous vous recommandons de communiquer avec l’hĂ©bergement avant votre arrivĂ©e pour confirmer qu’il pourra vous accueillir dans une chambre appropriĂ©e. Cet Ă©tablissement accepte la carte Visa et la carte Mastercard. Des modes de paiement sans argent comptant sont proposĂ©s pour toutes les transactions.

À noter

  • Cet Ă©tablissement est rĂ©servĂ© aux adultes; les enfants de moins de 17 ans ne sont pas autorisĂ©s.

Hébergement également appelé

Aaron's @ Byron Guesthouse House
Aaron's @ Byron Guesthouse
Aaron's @ Guesthouse
Azur Byron Bay Guesthouse
Azur Byron Bay Byron Bay
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Azur Byron Bay Guesthouse Byron Bay

Avis pour Azur Byron Bay

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’aprùs 150 avis sur 216.
Note de 8 – Bien, d’aprùs 44 avis sur 216.
Note de 6 – Acceptable, d’aprùs 12 avis sur 216.
Note de 4 – MĂ©diocre, d’aprĂšs 6 avis sur 216.
Note de 2 – Terrible, d’aprùs 4 avis sur 216.

9,4/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

7,8/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hĂ©bergement

7,0/10

ÉcoresponsabilitĂ©

Avis

10/10 – Excellent

MICHELLE

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : PropretĂ©, service et personnel, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Great outdoor area, kitchen and beds!
Séjour de 1 nuit en mars 2025

10/10 – Excellent

Nicholas

Points forts : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2025

4/10 – MĂ©diocre

Lingtao

Points faibles : Service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Single family house expanded into 8 units shared
.

Our experience at Azur was disappointing, primarily due to poor communication, misleading advertising, and unprofessional management. 1. Severe Lack of Communication Our booking confirmation through Expedia explicitly stated that we needed to contact the lodge directly. However, the phone number provided was invalid. Upon arrival, we found an unmanned front desk with only a blackboard directing us back to the confirmation email for check-in—an absolute dead end. There was no clear way to reach staff for assistance, making the check-in process frustrating and disorganized. 2. Deceptive Photos & Misleading Advertising The lodge’s online pictures painted a vastly different image than reality. The property looked far more worn-down than advertised, with noticeable signs of neglect. There was no sign of the jacuzzi that was supposedly included in the amenities. The lack of maintenance was evident throughout the property, which also happened to be listed for sale—something that might explain the overall disregard for guest experience. 3. Unprofessional & Dismissive Management We requested an upgrade to Azur Beach House on three separate occasions, only to be met with vague, dismissive responses from the so-called manager. When I asked for his name to document our negative experience in a review, he refused to spell it out and ultimately hung up on me after I asked for the third time. According to his blurry and whispering pronounceation, it's Brecell in case the owner ne
Séjour de 1 nuit en mars 2025

10/10 – Excellent

Erin

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2025

10/10 – Excellent

Jayne

Voyage de couple
Points forts : PropretĂ©, service et personnel, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Cute spot - quite enjoyed the town and vibes.
Séjour de 1 nuit en février 2025

10/10 – Excellent

Liz

Voyage en groupe
Points forts : PropretĂ©, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
We got a last minute deal for 1 night in Tallows Villa at Azur, and we were very pleasantly surprised. We had undercover free parking, which you entered from the lane behind the property, which was excellent. Self check-in was fine, and the villa was beautifully cool on arrival. The villa was very spacious and clean; the king sized bed was super comfy; the decor was nice and minimal; the bathroom was big, with a good shower, and the air con was fabulous on a really hot day and night. We had a big verandah with a very large daybed and a beautiful cane hanging chair. We didn't get to use the pool, but the entire pool and outdoor area looked gorgeous. There was, however, no information whatsoever regarding the property's communal kitchen - or that breakfast ingredients were supplied for the use by guests, and there were appliances and a large fridge for use - which would have been very helpful. And the phone was not manned and no-one returns calls. They did eventually reply to my email just before we drove to the property. We would definitely stay again.
Séjour de 1 nuit en janvier 2025

10/10 – Excellent

Alison

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
This is an absolute delight, very comfortable, spacious and well thought inclusions. There is a communal kitchen with a pantry for breakfast and meal preparation if needed. There is parking at the rear of the property.
Séjour de 1 nuit en octobre 2024

6/10 – Acceptable

Nerissa

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 6 nuits en août 2024

6/10 – Acceptable

Amber

Voyage en groupe
Points faibles : Service et personnel, commodités
Not as pictured. No one there for check in - had to call a number to get the code to the door (that you could literally just push open), then they tell you which room you are in and the door is open and unlocked. The key is inside the room. There is no spa/hot tub as pictured. I wish I read the reviews a bit more before booking. The shower was moldy. Definitely an older building and it shows. The A/C was a pain to work and the TV remote did not work at all. The bed was nice and it was decorated well but not the luxury feel you would expect from the listing. I will be electing to stay somewhere else on my next trip to Byron.
Séjour de 1 nuit en juillet 2024

6/10 – Acceptable

Maree

Points forts : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2024

2/10 – Terrible

Kendal

Voyage d’affaires
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.

Don’t bother.

It started with someone else in my room and when he left the owner did t even check if all was ok, she seemed annoyed I’d called her to tell her about it. The place is very run down with doors rotting wood and tiles broken in the bathroom. The shower was full of mould. There is construction right next door that started at 7am with jackhammer and circular saws, no mention of this on the booking site or at check in. It seems it’s next door to a “party house” that went until after 1am. Spa is non existent, old tea bags in pot plants. I could go on forever. Will never be back!!!!!
Séjour de 1 nuit en juin 2024

10/10 – Excellent

Oliver

Points forts : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Property was great, clean and super close to the township. Well priced for what it is. Staff were super friendly as well. Will stay again.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Ray

Voyage de couple
Points forts : PropretĂ©, service et personnel, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Everything you need in a great location - doesn't get any better than that
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Leonie

Good spot. Great if you only want somewhere to sleep and shower
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Donna

Points forts : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
I was pleasantly surprised by how spacious and comfortable the room and space around was. The bed was so soft and late check out an absolute dream. Thankyou
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 – Terrible

Sasha

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
I dont even know where to begin with reviewing this horrific experience we had at this property. The house is NOT a luxury booking, and should never be listed for the price it is. The host is uncontactable before, during or after the stay. The accommodation is unsafe and not secure. There is no parking on site, and the rest of the shared space is a glorified hostel. We "checked in" without anyone on site and after seeing what we walked into, we called Expedia and said we could not leave our family here. They said it was up to the host to honor a refund. We tried calling, messaging, dm'ing on social and emailing with no response either. I spent that evening driving around with my three young children in tears looking for somewhere else to stay after an 8 hour travel day in peak holiday period. They charged us almost 1k a night for a scam. We received an email the next day saying they refused to refund us. And Expedia said, that was all they could do. The next day we went back to the accommodation and saw that there were people living in it, and it was listed as booked online. We confirmed this with the guests. Not only is this highly illegal but immoral and disgusting that Expedia and this host could allow this to happen. We are still fighting them on our refund. I will not stand by and allow anyone else to be scammed like we were for something this despicable. Shame on you Azur.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en juin 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : PropretĂ©, service et personnel, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
It was the perfect stay
Séjour de 2 nuits en juin 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

The room itself is lovely, I note there is minimal soundproofing and a lot of shared common areas, it is important to know that the hotel allows parties so if you are a light sleeper (like me) don't stay here unless you plan on spending your nights listening to other visitors' drunken midnight conversations and stomping around.
Séjour de 2 nuits en août 2020

10/10 – Excellent

Chloe

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Do yourself a favor and book it!

Perfect place for couples - away from the main town and has nice side streets to cut down onto the beach. Pool is beautiful and the family that runs it, is lovely.
Séjour de 10 nuits en février 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Very quirky but very comfortable. Very friendly owners. Good location.
Séjour de 2 nuits en mars 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en janvier 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en novembre 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Do not stay there

The worst stay after nearly 2 months travelling Australia. All these things have been brought up, but nothing happened so far apart from replys of the same person who is responsible for the mess and accousing us from lying. Good thing, pictures do not lie.... Up to this day no reply from owner/manager. A short list: The toilet rim was covered in Sh**, no idea how this could not have been seen by the cleaner. There was a syringe still lying in the bathroom. The safe was broken and the sink would not drain for hours, hence we had to clean our teeth in the shower. Once we got hold of the receptionist-manager she did clean the dirt, but the toilet wasn’t clean still. Also, she apparently put a liquid into the drainage - which made no difference at all. A broken jar in the kitchen caused my partner with a small eye injury, which had to be checked and medicine was required. We also mentioned this and no one even offered to reimburse the doctors fee or anything at all. We also mentioned our issues to the apparent brother of the manager (who told us his brother/owner was overseas) who said he would get in touch, which never happened so far. He also admitted that they were not satisfied with the current receptionist/manager. We also wrote a complaint e-mail which was answered saucily by the same receptionist/manager who was no help in the first place. Spare your time and money and stay at any other place in Byron. We have no idea how they achieved such good rating.
Séjour de 3 nuits en novembre 2019