Note fondée sur 895 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par G, Gestion de l’hôtel
We regret that your stay did not meet your expectations. We would love to receive more specifics so that we can make every effort to focus in on the problem areas.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mai 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024
Good place to stay at in the middle of the city.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are glad that you enjoyed your stay and we hope you will come back and stay with us again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are glad that we were able to provide you with a great stay experience and we hope you will come back and stay with us again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for giving us such a great review. We hope that you will come back and stay with us again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Not amazing

Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
Not great, I’ve stayed at other Alofts and this one was surprisingly run down. The parking was confusing, the room’s A/C worked but it was very noisy (like maybe it had a plastic bag trapped in it.) While the staff was super nice and accommodating, the check in process was sluggish with a long line. Just not what I expected from Aloft.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We regret that your stay did not meet your expectation. We will continue working on making our property better in all aspects.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We are glad that you enjoyed your stay with us. We are always excited to know that we left a positive lasting impression on our guest.
3 sur 5
par un voyageur

Just a test

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
The room was clean and neat bit the size of the room wasn't what i look for
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We regret that our room didn't meet your expectations. Fortunately, Marriott has many different brands that should be able to meet your expectations. However, we do appreciate you stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
Great staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your input about your stay and our stafff. We are glad that we left a positive impression on you and we hope you come back and stay with us again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
It was a great experience and I really enjoyed myself.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We are glad that we were able to provide you with a great stay during your time in Charlotte. We appreciate your business and we hope you will come back and visit us again in the future.