Note fondée sur 552 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de peypin

Luxe luxe et décontraction

Publié le 9 août 2018 sur Expedia
Merveilleux séjour au Monarch Beach Resort Chambres raffinées et spacieuses avec literie très confortable. Cuisine excellente. Vue magnifique. De plus l’hotel emploie des étudiants français qui sont aux petits soins avec leurs compatriotes. Hôtel idéal pour se reposer après un Road trip je le recommande vivement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2018 par Monarch Beach Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Fabienne, Thank you for the wonderful feedback! We are so glad we could be part of an extraordinary experience during your road trip. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur de Round Rock

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
My favorite hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par - M. Suer, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hrachya, Thank you for your positive review! I am pleased to know that you enjoyed your stay and that you consider our resort to be your favorite. We look forward to welcoming you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par - M. Suer, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ara, Thank you for your positive review! We are delighted to know that you had a wonderful stay and we hope to welcome you back to our coastal resort again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
No hot water in shower at all during stay. Tried two different rooms in one evening. No hot water in the morning either.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par - M. Suer, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, We are disappointed to hear that your experience did not meet your expectations and we apologize for the inconveniences you faced during your stay. If you would like to share more details, please connect with us at the Front Desk so we can try to make things right. We have shared your comments with our resort management team, and we thank you for your feedback as we continue to improve our guest experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par M. Suer, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Woo, Thank you for your perfect review. I am so glad to see that you enjoyed your stay and we hope to have the pleasure of welcoming you back to our coastal resort again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par - M. Suer, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Janet, Thank you for the positive review about your recent stay at Waldorf Astoria Monarch Beach. I am glad you enjoyed your visit and we hope to welcome you back to our Southern California resort very soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par - M. Suer, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jared, Thank you for your perfect review. I am pleased to know that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back to our coastal resort again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par M. Suer, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you for your positive review! I am pleased to know that you enjoyed your stay and we hope you plan to return to our coastal resort in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par - M. Suer, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guadalupe, Thank you for the positive review! We are glad to know that you enjoyed your stay and we hope you plan to visit us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
Great resort and people are very nice. Lobby bar is under construction so probably should be noted somewhere. Otherwise great place to stay and I have stayed there for multiple years in a row.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par - M. Suer, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert, Thank you for your positive review regarding your recent stay. We are pleased to know that you enjoyed your experience and we appreciate your feedback as we continue to enhance our resort. We hope to welcome you back in the near future!