Note fondée sur 21 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
This was a nice place to stay as a dive resort. The in room safe, was not attached to anything, anyone could just walk out with the safe. The staff was very friendly the dive shop critter republic was the reason for my stay. Many of the people who stay here, come just for the diving with Justin the owner of critter Republic dive shop. The owners of Sierra resort should recognize this. He is making them lots of money.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par Team, Gestion de l’hôtel
Thank you Sir,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
breakfast buffet needs help
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par Team, Gestion de l’hôtel
We will improved our services. thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the stay we are hoping that we will improved the services.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par Team, Gestion de l’hôtel
thank you and we will improve our services.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2019 sur Expedia
Peaceful setting, confortable, good service. Rooms are old and restaurant menu is limited.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2019 par ab, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate every comments from you to help us improved and serve you best the next time.
3 sur 5
par un voyageur

Just nice!

Publié le 7 déc. 2018 sur Hotels
Forget the food!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2018 par sr, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate comments such as this to improve what we can offer in the kitchen.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2018 sur Expedia
Food is simply terrible. Water is for sale. Quite expensive for the rates.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2018 par sr, Gestion de l’hôtel
Our apology for you were not happy with our food. We serve complimentary service water in the dining are however, orders for rooms such as bottled water are for sale. WE appreciate your feedback and we are grateful on how it could help us improve our service.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2018 par sierra resort, Gestion de l’hôtel
Your feedback is important to us to make us better serve you the next time. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

日本人にはバスタブがありがたい

Publié le 10 oct. 2018 sur Hotels
以前スタンダードルームに宿泊した時はバスタブがあったのにエグゼクティブデラックスにはバスタブがなく残念でした。 新館らしく清潔感はありました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par sierra resort, Gestion de l’hôtel
We are saddened that you were not happy with your room. The room that you booked is without is our modern room with pool view. It is our VIP room with 1 Queen but with no bath tub. Our rooms with bath tub are our rooms with 2 Queen beds. Your reservation sir has a request for 1 Queen only. My apology that you were not guided well as to the choices of your rooms. Please email us directly to info@sierraresort.ph so you can specifically request and we can choose the right room suitable for your needs. We would be glad to be of help next time. Thank you.