Note fondée sur 35 évaluations de clients

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4,2 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

SUPERBE

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
Un service de qualité, la propreté, des chambres superbes à chaque petit coin de l’hôtel, Vous ne trouverez que de la gentillesse qui vous mettront bien à l’aise pour votre séjour. Une chose est sûre, c’est que la prochaine fois ce sera chez vous que je ferai une petite halte…merci merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par chantal, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review.We really appreciate .we hope to see next time.Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
Je retournerai la n’importe quand du à l’emplacement
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2023 sur Expedia
Tout était parfait
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2022 sur Expedia
Rien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2022 par Ateh Carine, Gestion de l’hôtel
Hello Bobane, We appreciate you taking out time to leave us a review on this social platform. Your reviews serve as a basis for us to right all the wrongs and know the positives to give you an awesome stay all the time. Come again for a better stay. Ateh Carine Concierge Online
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 déc. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 nov. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2021 sur Hotels
L'hôtel est magnifique et propre. Mais le service reste un point faible majeur (trop de manquement).
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
The phone line 237 2 33 50 65 00 does not answer from abroad! Please fix it!
3 sur 5
par un voyageur

Disappointed

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Great staff and good customer service in general. The grounds of the hotel is kept nicely, mainly the back where the pool and children area locates. It could be more inviting with pool chairs and umbrellas. The front was uninviting, a very frightful disable access and steep step access. We expected better from this well known hotel brand and disappointed that the standard was not maintained in Douala. We were expecting the hotel to be of a higher standard due to location and brand. The whole place is tired and in need of general repairs. We narrowly escaped the door facia falling on our heads as we leave the bedroom, what a joke. On our return, it was just stuck back on, waiting for the next unsuspecting customer. The shower did not work well, too much hot water waste from a broken shower. The toilet rocks about when seated on and never flush properly. Shabby finish around the shower cubicle, smashed toilet door from the soft close. Poor bathroom lighting. Mosquito invasion in the bedroom and the hotel lobby was at war with the critters. Just could not relax there or have a drink with the threat of been eaten alive. Breakfast ran out and flies enjoyed the meal equally. We slept at the hotel, but 3 days into our stay, we enjoy other hotels with better facilities, food, drink and relaxation. The hotel is in a very good location but this will not help in the future if poor standard is maintained. I hope not to book with your service again.