Note fondée sur 892 évaluations de clients

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3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2022 sur Hotels
Très bon hôtel. Propre et Bien situé. Bon petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2022 par Evelyn G, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2022 par Evelyn G, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2019 par Jaymes -- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to submit a review about our hotel. I am glad you enjoyed your stay and we hope to see you again on a future trip.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2019 par Jaymes -- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to submit a review about our hotel. I am glad you enjoyed your stay and we hope to see you again on a future trip.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mai 2024
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mars 2024
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2024
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Pool has been closed for a month and nobody was notified. When addressed we were told it was closed after our reservation was made for repairs…however the sign on the door of the pool says it’s closed due to the bacteria levels were too high since 2.20.2024 . The pool was shut down by the health department. Our team called for a block of room and they did not block the rooms off so our team was split between 3 hotels because when they called for a room there weren’t any left! Sinks were cracked and missing pieces. Staff said they didn’t have anymore garbage bags when we asked. Breakfast was cold. Coffee was always empty. Nobody was ever at the front desk. We absolutely will never stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par sahil, Gestion de l’hôtel
We deeply apologize for the multiple issues you encountered during your stay. We are investigating the discrepancies in communication regarding the pool closure and room block, and we will take immediate action to rectify them. Your feedback regarding cleanliness, amenities, and service is crucial, and we will address each point to prevent similar occurrences in the future. We understand your frustration and regret that we failed to meet your expectations. Your experience does not reflect our standards, and we are committed to improving. We hope you will reconsider staying with us in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
We had an amazing time! Our room was clean, the staff was excellent, and the breakfast was delicious.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mars 2024 sur Expedia