Note fondée sur 831 évaluations de clients

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4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Harper Ferry

Publié le 20 avr. 2022 sur Hotels
bel accueil ( une torontoise ) tres gentille nous nous sommes senti en confiance ,,, l'endroit est ok comfortable mais démodée , un peu loin pour se rendre à pied dans la ville historique ,,
3 sur 5
par un voyageur de Harper's Ferry

Proche des sentiers

Publié le 4 août 2015 sur Expedia
Un motel correct à l'écart du centre et proche de la voie rapide. Les prestations sont en rapport avec le prix !
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
This property is good for a limited stay. Staff was friendly and helpful. Breakfast was just ok.
3 sur 5
par un voyageur

Bad timing

Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
The hotel is undergoing renovations and visiting Harper’s Ferry in winter may have been a mistake. There were 6 guests total staying in the hotel. Breakfast was inedible. Stale bagels and muffins, expired yogurt and barely warm coffee. House keeping only comes once a week at this time. After complaining, a very nice staff person made coffee and brought a bag of tangerines from the kitchen. We hope things will change after the renovation but we probably will not stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Yin, GM, Gestion de l’hôtel
Dear Joel,There is no excuse for subpar breakfast offerings.We are truly sorry for letting you down. We must and will try harder to deliver on that promise even in the off season. We have brand new appliances and using this quiet time to refresh our rooms. Thank you for the feedback. Stay safe and warm.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
Staff were all helpful. Maintenance staff courteous. Breakfast food good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Yin, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you John for the great feedback. Maintenance keeps thing working smoothly, we are truly grateful...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Love this place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Yin, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you Ryan for staying with us and for the great feedback. We'll keep trying to make this place even better this Year! Stay tuned...
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
I like that the property was easy to find and next to a small hiking trail. There was not a lot of restaurants within safe walking distance
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Yin, GM, Gestion de l’hôtel
Dear Belinda,I'm glad that our location was suitable for your needs and next to the hiking trail. Restaurants within walking distance are a bit of a challenge though. Thank you for staying with us. Stay warm and be safe.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2023 sur Expedia
Just what I needed before an after my first hike on the Appalachian Trail.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Yin, GM, Gestion de l’hôtel
Congratulations Amanda on your first hike! Thank you for staying with us and we hope you have a wonderful time on the AT!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Yin, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you George for choosing to stay with us during the Christmas holidays. Stay warm and be safe.