Note fondée sur 970 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
74 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

4 jours à Kyoto, maman et enfants

Publié le 4 août 2019 sur Hotels
Hôtel agréable, personnel anglophone et disponible. Les chambres typiques sont sympas, surtout pour les enfants qui se régalent sur les futons. Onsen nickel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2019 par Village Kyoto Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us Village Kyoto. We appreciate giving us your review even though you are busy. Hoping you had great trip in Kyoto with us. When you come to Kyoto next time, let us introduce other good places of Kyoto. We are looking forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Nice place

Publié le 12 mai 2019 sur Hotels
Hôtel is nice and staff is really competent !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2019 par Village Kyoto:Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your staying with us! We truly appreciate your gracious review. We hope to welcome you back on many future occasions and will do our best continuing to deliver the best we can offer. We will look forward to your return. Sincerely yours,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2018 par Village Kyoto: Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at Village Kyoto! It was an absolute pleasure to have you in our hotel. We further appreciate your valuable time in kindly sharing the review about your experiences. We certainly hope to have another opportunity to serve you in the not so distant future. Sincerely yours,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2018 par Village Kyoto: Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at Village Kyoto! It was an absolute pleasure to have you in our hotel. We further appreciate your valuable time in kindly sharing the review about your experiences. We certainly hope to have another opportunity to serve you in the not so distant future. Sincerely yours,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2018 par Village Kyoto: Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at Village Kyoto. We truly appreciate your valuable time in sharing a review about your experience with us. All of us will be looking forward to the next opportunity to serve you. Sincerely yours,
5 sur 5
par un voyageur de Doha

Hôtel accueillant et calme

Publié le 29 avr. 2018 sur Expedia
Calme propreté, tout y était pour un bon séjour en famille.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us at Village Kyoto. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. We look forward to seeing you again.
3 sur 5
par Bénédicte

Publié le 11 sept. 2017 sur Hotels
Hôtel pas digne d un 4 étoiles la chambre n était pas très propre. Bon accueil et bon emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2017
Thank you for choosing us Village Kyoto and giving us your reviews as well. We are grad to hear that you were satisfied with especially cleaness of room. Hope that you had a great trip in Kyoto with us. We are looking forward to seeing you again. Village Kyoto Manager
4 sur 5
par Laurent

Agréable séjour

Publié le 17 août 2017 sur Hotels
Hôtel idéal pour avoir un aperçu des traditions japonaises (petit déjeuner; bain public; futon et tatami; samue ...)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2017
Thank you for choosing us Village Kyoto and giving us your reviews as well. We hope that you experienced Japanese traditional room and breakfast with us and had a great trip in Kyoto. We are looking forward to seeing you again. Village Kyoto Manager
1 sur 5
par un voyageur

hotel très decevant

Publié le 8 sept. 2015 sur Hotels
Hotel très bien situé mais petit déjeuner atroce La propreté des draps laisse à désirer La chambre était poussiéreuse
5 sur 5
par babi8188 de ensues la redonne

très agréable

Publié le 7 sept. 2014 sur Hotels
bel emplacement proches commerce, tram et bus. hotel bien agencé dans le style japonais, belle vue de la chambre au dernier étage