Note fondée sur 555 évaluations de clients

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3,5 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2019 sur Expedia
Agréable. Petit déjeuner non réapprovisionné malgré 2 demandes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2019 par Front Des Manager, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience! sometimes we are out of an item that may need to be restocked. Thank you for your stay and we hope to see you again. Front Desk Manager, Leilani
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 avr. 2017 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2016 sur Hotels
ménage laissant à désirer accueil parfait mais reste du personnel peu aimable (y compris le patron) manque chaises et table pour profiter de l'extérieur
4 sur 5
par steph et val de france

tres classe

Publié le 17 oct. 2013 sur Hotels
tres confortable, bien situé et toutes commoditées ! dommage que l insonnorisation interchambre soit faible ...
5 sur 5
Recommandé
pour Familles
par un voyageur

Une manager du tonnerre

Publié le 8 juill. 2013 sur Expedia
Pour : la manager
La manager s'est dépensée sans compter pour résoudre quelques soucis par rapport à d''autres hôtels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mai 2024
5 sur 5
par un voyageur

Good stay

Publié le 14 mars 2024 sur Hotels
Just one overnighter with the kids on our way across the state. Clean, close to fun stuff and very friendly staff. They don’t advertise breakfast but they did have some oatmeal and cereal and bananas as well as coffee. Perfect for the kiddos
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Hotels
It was easy, quiet and comfortable
3 sur 5
par un voyageur

could do much better !

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Not the cleanest of places. First noticed when checking in the office looks like a bomb went off! paperwork everywhere. Carpet on the stairs and hallways look like they haven't seen a vacuum in months!!! Upkeep of the building is lacking. Not terrible, but far from good. Laminate floors in the room hadn't been cleaned well! lots of grit and glitter on the floor. Always kept my flip flops on!!!! Morning breakfast consisted of dry cereal, yogurt or a banana. Price was right, but most likely won't be back.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
The beds are rock hard, and while the room was clean the rest of the property was not. Our bathroom did not have a bathtub plug, but when we asked the front desk they told us they didn’t have extra. We also had a problem with guests yelling and fighting in the early hours of the morning and police ended up coming to the hotel. The hotel did nothing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Sam, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Rodeway Inn & Suites. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.