Note fondée sur 683 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2022 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again. Best Regards, Customer Care Team
3 sur 5
par un voyageur de Mandelieu la napoule

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2019 sur Expedia
Hôtel très mal placé, beaucoup de bruit à cause des poids lourds contrôlés juste à coté. Piscine hors service fin juillet : un scandale. Une forte odeur de tabac dans la chambre et des insectes dans la chambre !!
3 sur 5
par un voyageur

Bien pour faire étape.

Publié le 25 juin 2018 sur Hotels
Motel simple et banal mais propre et bien situé entre SF et LA.
1 sur 5
par un voyageur de cannes france

Passez votre route

Publié le 12 sept. 2017 sur Expedia
Ne vous arrêtez que pour le prix, pour les fast food autour ou parcequ'il faut se reposer.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Room is very well setup, outlets and light switches easy to use by the bed. Nice linens.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
The staff were all very nice and it's a convenient location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi JustinWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
Dirty to old
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Andres,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team