Note fondée sur 27 évaluations de clients
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4,9 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Séjour parfait !
Publié le 17 mai 2023 sur HotelsTrés bon séjour au JA ENCHANTED. Le personnel est au petit soin pour vous et très aimable. Chambre spacieuse et très propre. De plus l'établissement est très calme.
Petit-déjeuner excellent ! Rien à redire tout est était parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par Burak, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Burak Aydin General Manager
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2022 sur Expedia
Hotel très beau et propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2022 par Burak Aydin, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review. We hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Très bien
Publié le 3 août 2022 sur HotelsTrès bel hôtel, très bon service, près de la marina, chambre grande et propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2022 par Burak Aydin, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review. We hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Lovely hotel in Victoria
Publié le 27 févr. 2024 sur HotelsWe were contacted by Tania before arriving and she arranged transportation for us. Tania and Esther provided a friendly welcome and check-in and guide to the facilities and services. The room is very clean and quiet. Esther and Tania also provided excellent service in the restaurant.
Too bad they’re not open for dinner! However they recommended the excellent restaurant at L’escale Hotel next door.
Location is convenient, close to the airport and central Victoria.
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Burak, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan,Thank you kindly for your review of our HotelWe do hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Burak AydinGeneral Manager
par un voyageur
Deceitful practice of charging for breakfast
Publié le 3 oct. 2023 sur HotelsThe hotel was nice. They were supposed to provide us with a boxed breakfast because their kitchen was only open from 0800 to 1000 and our flight was at 0930. We unfortunately had to miss the hot breakfast. We were promised a boxed breakfast and when we went to the front desk that morning the reception person told us that they forgot to pack our lunch. He refused to refund the portion for the breakfast. We were repeatedly told by Moses that we would have a breakfast ready. And there wasn’t. Nothing was open at the airport and therefore we haven’t eaten. My husband is diabetic and needed some fruit to start the day off. This was unacceptable. We booked this hotel because it offered breakfast included and it wasn’t.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Burak, Gestion de l’hôtel
Dear Leilah,We regret not having met your expectations and our poor delivery of promised service. We apologize for this and do hope to have the opportunity of being able host you again in the future.Kind regards,Burak AydinGeneral Manager