Note fondée sur 76 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Val d'Or Québec Can.

Publié le 16 sept. 2018 sur Expedia
Près de tout avec plusieurs choix de chambres , personnel avenant et courtois
5 sur 5
par un voyageur

ice

Publié le 20 juill. 2020 sur Hotels
Clean... nice place
5 sur 5
par un voyageur de Medellin

Publié le 20 oct. 2019 sur Expedia
It is a hotel inside the historic center. They had parking for us. The breakfasts was amazing. The room had a balcony with a great view. Highly recommended
5 sur 5
par un voyageur

Stay here!

Publié le 9 oct. 2019 sur Hotels
The location, service, food and atmosphere are all excellent. Jimmy, behind the main desk, is very helpful, proud of the hotel and local culture, and very professional. The hotel is a better place with Jimmy there.
5 sur 5
par un voyageur

The place to stay

Publié le 29 sept. 2019 sur Hotels
Fabulous hotel in the heart of the city. Great parking in the garage. Good breakfast too. Would definitely stay again. Balcony with view over Tuscany a huge bonus. Loved it
5 sur 5
par un voyageur

Great location

Publié le 22 sept. 2019 sur Hotels
Great hotel just inside the medieval part of the town.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Great location and good service

Publié le 16 sept. 2019 sur Hotels
We booked one night only. Familiar business approach. Both owners were very sweet and courteous by arranging with local authorities the authorization to park within the property (which is inside the city walls). Special thanks to Sonia for being our portuguese translator. Breakfast was good.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2019 sur Expedia