Note fondée sur 937 évaluations de clients

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4,1 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2024
Very nice property for the value
5 sur 5
par un voyageur de Cape Coral

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
It was very convenient to the event we were in town to see.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Not much good to say about this place. It wasn’t awful but wasn’t a great experience either.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Nice spot. The Airport shuttle is a nice touch.
4 sur 5
par un voyageur

Parking issue

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
I stayed at the Hampton the night before my vacation flight for the specific purpose of leaving my car there while I was away. I booked thru a 3rd party and it was not stated anywhere that because of booking that way I was not permitted to leave my car. Therefore I had to pay for parking elsewhere. I would not of stayed at the Hampton if I had known this.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024
With this Hampton inn being so close to the airport and advertising shuttle service. They wouldn't allow us to leave our car here due to some 3rd party booking rule. We had to pay to park our car off site for our family trip.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Great service