Note fondée sur 918 évaluations de clients

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3,7 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2019 sur Expedia
Le stationnement payant ne fonctionne pas et il est impossible d l’avoir un kart pour transporter ses valises en le faisant seul. Vous devez payer un valet. Le reste ça va.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 févr. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 déc. 2018 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
The good: room was clean, comfortable, clean linens, good shower, beds comfortable. Close to convention center. The bad: first hotel in a while we've been to with no fridges in rooms. No continental breakfast or any coffee in the lobby even. Elevators weren't all working.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate the comments and are happy to hear that overall you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
The room was in excellent condition. The bathroom was clean but the bar of soap was opened and used and only 1 bar for 2 people.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback Nora. We appreciate your review and are happy to hear that overall you had a great experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
Great review Anthony! Thank you for sharing.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
No hot water
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
Please accept our apologies for the water issue that you encountered. We are so sorry to hear that you did not have any hot water. We wish that you alerted the hotel so that we could have made alternate accommodations for you during your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
The staff from housekeeping to maintenance were very helpful and welcoming
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
Great feedback Cory. Thank you for sharing.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Good times
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
Great feedback Emily! Thank you for sharing.
3 sur 5
par un voyageur

Average comfort Noisy stay

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Just OK. The walls were so thin, the plumbing was extremely loud when another room used their sink or toilet...woke us up several times during the night. Put some Rockwool in those walls! I could hear other people's cell phone conversations too! Room was fine otherwise. Front desk staff friendly. Still waiting to find out how much the free parking will cost though. Hilton is just not what it used to be.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing Christopher. We appreciate the comments and apologize for the noise concerns you encountered.