Note fondée sur 3 882 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
Avoir une réception de mariage en plein centre des chambres pour environ 15 personnes est un manque de respect total pour tous les autres . La bouffe lors des soupers n’est pas à la hauteur de l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par Jessica Matos, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Your feedback is greatly appreciated, and we sincerely apologize for the unpleasant experience you encountered during your stay.Rest assured that we will thoroughly analyze each of your comments to implement the necessary corrective measures. Your valuable input serves as a guide for our ongoing improvements.We hope for the opportunity to host you once more in the future, ensuring a much more enjoyable and memorable experience.Kind regards,Customer Care at Majestic Resorts
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2023 sur Expedia
Clean, beautiful resort. Food was ok. Butler Vickianna was a good point of contact to have easily reachable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par Jessica Matos, Gestion de l’hôtel
Dear Raquel,Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us.We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic.We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences.Sincerely,Customer Care at Majestic Resorts
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2023 sur Expedia
Pour une première fois a Punta cana, cet hotel etait pour tout ce que l'on pouvait attendre et meme plus Nous y étions avec nos enfants de 7 et 12 ans ,ce resort etait calme ,les chambres spacieuses, bien qu'elles aient deja vécues ,le majordome est vraiment un plus surtout qui il parle la meme langue ,la propriété les locaux il ny a rien a redire Tout etait parfait sauf : Les photographes qui vous accostent tout au long de la journée . La nourriture pour nous francais etait un peu en dessous de nos expériences, mais il y avait tellement de choix dans tous les établissements que cela peut passer pour une semaine (preferez les restaurants de spécialités ) Le manque de civisme des clients qui laissent trainer leurs verres vides sur les margelles tout autour de la piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2023 par Brandor Hernández, Gestion de l’hôtel
Dear David,Firstly, please allow us to thank you personally for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us.We thank you infinitely for sharing with us, and with future travelers, such wonderful comments about your recent experience on our property. It is a pleasure to know that we have exceeded your expectations and that you enjoyed our beautiful facilities and excellent service from our entire team, who are always focused on providing the best care.We would very much enjoy the opportunity of welcoming you back and making your next stay absolutely Majestic.Kind regards,Customer Care at Majestic resorts
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2023 sur Expedia
Très bel hotel, accueil et échanges chaleureux, équipe d’animation au top!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2023 par Nathalie Montero, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,We are really honored that you chose Majestic for your recent vacation. We wanted to thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay with us.It is truly a pleasure for us to receive your impressions of this trip and we are so pleased to hear that you found it to be an enjoyable experience.We hope to welcome you back soon for another memorable vacation we trust you will cherish forever.Sincerely,Customer Care at Majestic Resorts
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2023 sur Expedia
Nous avons beaucoup apprécié nos vacances. Junior, notre Butler a été parfait. Les restaurants ne sont pas a proprement parler 5*, mais largement au niveau comparé à la concurrence en 'all inclusive'. Nous reviendrons...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2023 par Melissa Espinosa, Gestion de l’hôtel
Dear Bruno,First of all, please allow us to thank you personally for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us.Your kind words are truly encouraging us to keep delivering excellent service to our guests. Rest assured that your compliments will be shared with the entire team. It is such a pleasure to learn that we can contribute to making your stay a memorable experience.Once again, thank you for sharing such a lovely review and we look forward to hosting you again soon for what is sure to be another spectacular holiday.Sincerely,Customer Care at Majestic Resorts.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2023 sur Expedia
Cela fait la 3ème fois que nous venons au Majestic Resorts. A chaque séjour, c'est une expérience différente, mais les points communs sont le bien-être, la gentillesse du personnel, l'étendu du Resort permettant de se promener un peu partout, la richesse de la nourriture proposée, les activités variées, et tout un ensemble de choses qui font qu'on a... envie de revenir....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2023 par Melissa Espinosa, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent,Please let us thank you personally for having chosen Majestic Resorts 3 times. It is an honor for us to have guests like you who chose us and come back to enjoy a fabulous vacation here.We want to thank you once again for giving us your trust and loyalty. Our great team is focused on providing our guests with a service full of details, personalized and authentic.Your comments encourage us to keep giving the best of us, since it is proof that we are achieving our main goal, which is to make the best of all our guests' vacations.We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences.Sincerely,Customer Care at Majestic Resorts.
5 sur 5
par un voyageur

Super

Publié le 2 févr. 2023 sur Hotels
Super séjour . Personnel au top et notre butler Junior était parfait .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2023 par Karen Covarrubias, Gestion de l’hôtel
Dear Morgan,We are really honored that you chose Majestic for your recent vacation. We wanted to thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay with us.We thank you infinitely for sharing with us, and with future travelers, such wonderful comments about your recent holiday in Majestic. We are honored that you also mentioned your butler JJunior and we will let him know that you appreciated his service.We would very much enjoy the opportunity of welcoming you back and making your next stay absolutely Majestic. Sincerely,Customer Care at Majestic Resorts
4 sur 5
par un voyageur

Superbe mais trop de marche à faire

Publié le 18 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2022 par CC, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic.We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences.Sincerely,Karen CovarrubiasCustomer Care at Majestic Resorts
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2022 sur Expedia
Non avons séjourné 10 jours, nous avons passé de superbes vacances l’hôtel et superbe le personnel très aimable souriant et serviable Je re commande cette hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2022 par CC, Gestion de l’hôtel
Dear Jordan, On behalf of all the staff here at Majestic Mirage, we would like to thank you for having chosen us for your stay in Punta Cana.It is truly a pleasure for us to receive your impressions of this trip and we are so pleased to hear that you found it to be an enjoyable experience.We would be honored to welcome you back for your second stay. Please be sure to let us know in advance so we can work hard to prepare for your stay and offer you a warm welcome back.Sincerely,Karen CovarrubiasCustomer Care at Majestic Resorts
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2022 sur Expedia
Très bel établissement qui offre une très belle qualité de services. Le personnel est aux petits soins des clients. Très beaux spectacles le soir et d’animations proposées en journée ( initiation diving, tournoi de tennis, catamaran, Beach volley…). Très beau Spa, accès casino ou disco qui sont au Majestic Élégance donc pas de nuisance sur le Mirage. L’hôtel est très calme et les chambres très spacieuses et modernes. En insistant nous avons pu être logés dans l’espace Adult Only malgré 2 adolescents. Très belle salle de sport avec séance particulière pour bien utiliser tous les appareils. Un choix large de restaurants qui permet de varier (argentin italien français buffet seafood sur la plage où buffet au restaurant, un snack 24/7 et un coffee Shop…)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par CC, Gestion de l’hôtel
Dear Eddy, Thank you for sharing this glowing review of your recent holiday experience at Majestic Mirage. It is truly a pleasure for us to receive your impressions of this trip and we are so pleased to hear that you found it to be an enjoyable experience. We greatly appreciate your compliments towards our staff, food choices, night shows, activities, accessibility to the spa, casino and disco, rooms, etc., and we are happy to hear that you appreciated no noise in Mirage from the night life. Once again, thank you for sharing such a lovely review and we look forward to hosting you again soon for what is sure to be another spectacular holiday. Sincerely, Fátima Calzada Customer Care at Majestic Resorts