Note fondée sur 925 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Hotel tres tres bruyant

Publié le 21 mai 2023 sur Hotels
Hôtel est très bien localise dans le centre de sarasota avex piscine rooftoop et salle de fitness Par contre le pdj est tres decevant uniquelent du congele rechauffe Menage fait un jour sur deux Les chambres sont hyper mal isolees on entend tous les voisins et ce qui se passe dans couloir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2023 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us, Mohammed. While we're happy you enjoyed our convenient location and terrific amenities, it's disappointing to learn that other aspects of your experience fell short of expectations. We always want to provide a satisfying breakfast and peaceful atmosphere for our guests, and your feedback will be discussed internally to learn where improvements are needed. We hope you'll allow us another chance to win you over completely when your travels bring you back to Sarasota!
3 sur 5
par un voyageur de Lachine

Publié le 24 août 2022 sur Expedia
Le personnel à l’entretien - très sympathique. La réception moins puisque on nous a menti sur la possibilité de stationner dans la rue, ce qui était réelle, afin de nous vendre le stationnement de l’hôtel ! Vraiment un hôtel à la carte. Pareil pour le petit déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2022 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
While we're happy that our housekeeping team left such a positive impression, Christopher, it's disappointing that other aspects of your stay failed to reflect our usual excellence. We wish we had the chance to connect with you about the parking confusion, as clear, helpful communication is always our goal. Please visit us again soon so we can work to earn another star or two.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2022 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at the Aloft Hotel Sarasota, Robert! It’s disappointing that we were unable to completely win you over, and we wish we knew more about your experience. Please visit us again soon so we can work to earn another star or two.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2022 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Your high rating made us smile and we look forward to welcoming you back through our doors should your travels return you to our area!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2019 sur Expedia
Spa hors service durant mon séjour (15 au 17 nov 2019).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
We are so sorry that not all of our amenities were available during your stay and we would like to apologize for any inconvenience. It is our hope that you enjoyed your time at the Aloft Sarasota and that you will keep us in mind, for a future visit!
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Genève

Bon emplacement

Publié le 31 janv. 2017 sur Expedia
Malheureusement la chambre était très sombre, on a changé de chambre la 1ère fois car le bruit de la chaufferie était insupportable. Dans la 2ème chambre le bruit de l'aération toujours présente et dérangeante pendant la nuit. Le plus c'est vraiment l'emplacement. Par contre au niveau rapport qualité prix. Trop cher par rapport à la prestation. Pas de petit dej.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Très bon séjour

Publié le 22 oct. 2016 sur Expedia
Hôtel réservé à la dernière minute le jour de l'arrivée par Expedia avec promo. Chambre confortable et très grande (nous avions une chambre accessible au handicapé), store électrique avec télécommande, Cafetière et sachet thé. Réfrigérateur. Nous n'avons pas essayé le piscine. Possibilité d'acheter des plats surgelés à faire réchauffer sur place. Nous n'avons pas testé le petit déjeuner. Environnement tranquille, possibilité de se garer sur la parking de l'hôtel (payant, voiturier français très sympathique) ou autour (gratuit). A quelques minutes en voiture de St Armands circle.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024
The hotel is in a great location and walkable to just about everywhere in downtown Sarasota. The bed is super comfy & pillows were great. The hotel is generally clean, but there are not a lot of amenities. I probably wouldn’t stay more than a night or two but for the price point and convenience it was perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Nicole, we're delighted to hear you enjoyed our prime location and found comfort in our cozy beds. Your feedback about our amenities is duly noted, and we appreciate your perspective. We continuously strive to enhance our guests' experiences and will consider your comments for future improvements. It would be our pleasure to welcome you back for another enjoyable stay soon at the Aloft Sarasota!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Nice and close to everything Dwotown Sarasota has to offer. Bars, Restaurants, a quick ride across the causeway to the Beaches and St. Armands. Hotel rooms are not carpeted. Sounds in adjoining rooms and those above you are easily transmitted. Heard the conversations of the people in the room next to us and the snoring from the person in the room above us. Would not stay here again for the noise issues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Andrew, we're happy to hear that you appreciated our convenient setting in the heart of all the Sarasota action! Our goal, however, is to offer our visitors a peaceful, pleasant experience and we regret that a concern with noise affected your visit. Our team will discuss your feedback to see how we can better serve our guests. Thank you for sharing your input.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Margaret, we're overjoyed to receive your five-star rating! Your satisfaction is our top priority, and it's heartening to know we've succeeded. Thank you for staying with us, and we can't wait to welcome you back for another outstanding experience!