Note fondée sur 863 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Bonne adresse

Publié le 3 sept. 2023 sur Hotels
Parking très cher !!!! A 500 m il y a un parking publique 3 fois moins cher ! A côté des rues où le parking est gratuit !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par AGM, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,Thank you for your feedback. I apologize that you felt that our parking is expensive, but in this area we are less expensive in the hotel industry.Once again thank you for staying!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2018 sur Hotels
Excellent établissement de charme. Bien situé et aux portes du vieux savannah.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2018 par SAVDVAGM, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux que vous ayez aimé tout. Willie A. Asst. Directeur général Thank you for taking time to provide feedback on your stay. We are glad you enjoyed everything. Willie A. Asst. General Manager
4 sur 5
par Jean-Pierre

Publié le 5 janv. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2016 par RISAVDVAGM, Gestion de l’hôtel
Jean -Pierre - Je suis heureux que vous ayez apprécié votre séjour! Willie H. Alls, AGM
5 sur 5
Recommandé
pour Couples
par un voyageur de canada

Chambre très grande,salon,cuisinette complète

Publié le 12 sept. 2014 sur Expedia
Pour : Salon etchambrefermee
Agréablement surpris parla grandeur des appartements, propres et confortables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2015 par RISAVDVAGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share feedback on your recent stay at the Residence Inn Savannah Downtown/Historic District. Our goal is to provide a unique and memorable guest experience. We take great pride in serving our guest and are delighted to hear that we met your expectations. Thank you for your loyalty to Marriott! We look forward to having you as a loyal guest and will see you on your next trip. Willie H. Alls Assistant General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2024
Staff very friendly and accommodating. It was nice to hear people say good morning and hello. The breakfast buffet had so many options to choose from and was kept fully replenished. Room was very spacious and comfortable. Within walking distance to all the historic downtown. The courtyard was a nice way to end the day, and relax by the pool and fountain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Dear Paul,Thank you for staying with us. After all, this is our commitment to please all of our guests, each and every time. Visit us soon, whenever your travels bring you to our beautiful city!Warm Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Anthony, Gestion de l’hôtel
"Dear Aaron,Greetings! Thank you for taking a moment to share your thoughts regarding your recent stay with us. I'm thrilled that you thoroughly enjoyed your experience and found our hotel to be a nice compliment to your obligations in Savannah. Whatever the occasion may be, we hope you come back to see us again soon! Safe travels.
5 sur 5
par un voyageur de EVANSTON

Publié le 22 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Anthony, Gestion de l’hôtel
Dear Gail,Greetings! Thank you for taking a moment to share your thoughts regarding your recent stay with us. I'm thrilled that you thoroughly enjoyed your experience and found our hotel to be a nice compliment to your obligations in Savannah. Whatever the occasion may be, we hope you come back to see us again soon! Safe travels.Sincerely,Anthony Trice General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Dear Barbara,Thank you for your rating. Please accept my sincerest apology for any shortcomings that you may have experience. Thank you again for staying. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
When remodeling work is done this hotel will be beautiful. It made mobility a bit difficult right now. The room was very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Dear Sally,Thank you for your rating. We apologize for the chaotic of our renovations, but yes it will look Awesome when it's done. We truly do look forward to serving you whenever your travels bring you to our city.Be Safe!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Dear Garieth,I know that it is upsetting that we did not meet your expectations. While we strive for quality service, I am sorry that you felt uneasy with the hotel conditions. Again thank you for staying, I'm sure it will be better next time around.Be Safe!