Note fondée sur 443 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel au Coeur de st Moritz

Publié le 9 janv. 2023 sur Hotels
Hôtel très bien placé en plein Coeur de St Moritz. 100m du funiculaire. La junior suite est très propre et offre de beau volume. Lit un peu ferme Ménage 2 fois par jour. Service de petit déjeuner en chambre ou buffet. Le restaurant italien est de très bonne qualité. Parfait pour un séjour en couple à la montagne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2023 par Crystal management, Gestion de l’hôtel
Dear FredericMany thanks for your your great review about your stay with us and that you share your impression with other guests. We are happy to read that you were satisfied with our services. Hope to have the pleasure of welcoming you again. Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2020 par Crystal Management, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrte Maria Vielen Dank für Ihre Aufenthalt im Crystal Hotel und Ihre Bewertung. Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Freundliche Grüsse
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2020 sur Hotels
Bon séjour chambre petite mais bon dans l’ensemble
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2020 par Crystal Management, Gestion de l’hôtel
Dear guest We are very pleased about your positive review. Nice to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again. Best regards
5 sur 5
par un voyageur de Biarritz

Publié le 30 août 2020 sur Expedia
Excellent hotel, et mention particulière pour tout le personnel: attentif, courtois et surtout très efficace.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2020 par Crystal Management, Gestion de l’hôtel
Dear Alain Thank you for staying at the Crystal Hotel and for taking the time to write a review about our hotel. We are pleased about your positive feedback about our staff and that you have enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of welcome you again at our hotel. Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

on séjour

Publié le 16 août 2020 sur Hotels
Séjour à Saint Moritz agréable et l’hôtel était très bien placé . Chambre un peu petite et sans climatisation ce qui était indispensable à cette période. Attention au bruit de la rue le matin quand vous devez laisser la fenêtre ouverte du fait de la chaleur. Très bon restaurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2020 par Crystal Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Theuriet thank you for staying with us. We are delighted to read that you liked our Hotel and the Restaurant. For environment reasons, hotels in St. Moritz are not permitted to use air conditioning systems. We, too, are bound by this law and upon request we provide fan for the rooms. It would be our pleasure to welcoming you back in the near future. Many greetings from St. Moritz
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2020 par Crystal Management , Gestion de l’hôtel
Dear Philippe We are delighted about your positive feedback and that we were able to offer you a wonderful time at our hotel. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Amazing hotel and staff!!

Publié le 22 juill. 2020 sur Hotels
Amazing stay at the Crystal! The hotel is centrally located in the middle of St-Moritz, we could walk everywhere. The breakfast was delicious, and served to the table to prevent Covid-19. Plus there is a very nice rooftop terrace with an amazing view!! The best part of the hotel was the staff! I forgot my hair straightener in the room. When I called the hotel the next morning after checking out, they had found it and had already mailed it to our house! I was so happy with their customer service!!! We will definitely go again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2020 par Crystal Management, Gestion de l’hôtel
Dear Justine We thank you for choosing the Crystal Hotel St. Moritz and greatly appreciate your feedback. Please rest assure we will forward your feedback to our colleagues and look forward welcoming you back in the future. Best regards from the mountains,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2020 sur Hotels
Manque juste la machine à café ou thé dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2020 par Crystal management, Gestion de l’hôtel
Dear Sarah Thank you for staying at the Crystal Hotel. We are very pleased about your positive review and delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Kind regards