Note fondée sur 80 évaluations de clients

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4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2021 sur Hotels
整体不错 景色也很好 但是整个设施可能有点上年纪
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2021 par 房务总监, Gestion de l’hôtel
感谢您选择昆山瑞士大酒店并给予我们好的评价,能够为您服务是我们最开心的事情。期待您的再次入住,我们一定秉持优质理念,让您感受到服务的热情。 谨启
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2020 sur Hotels
服務好,態度好,品質好,衛生好。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2020 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,您好! 感谢您选择入住昆山瑞士大酒店,更是感谢您对我们的服务做出及时的回馈, 我们会竭尽全力去为每一位客人服务,让客人享受品质生活,这一点是瑞士的文化!我们期待您的下次光临!前厅部副经理
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2020 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we recently had the pleasure to accommodate you at Swissôtel Kunshan – thank you very much for having given us the opportunity to be your host. We also appreciate the time you have taken to participate in our guest satisfaction survey. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Sincerely, Acting Asst. Front Office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Okay one night stay.

Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
The Swisshotel KS is a bit outdated and could use an upgrade. It is a good price and is in a central location, but if you want a more up to date hotel look elsewhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2020 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Swissôtel Kunshan. I am sorry that your experience about the hotel facilities did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Acting Asst. Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2019 sur Hotels
フロントスタッフの態度がとても素晴らしいです。 お客さんが多いですが、丁寧な対応する姿もいいです。 サービスもすばらしいので今後もご利用いただきたいと思います。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2019 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we recently had the pleasure to accommodate you at Swissôtel Kunshan – thank you very much for having given us the opportunity to be your host. We also appreciate the time you have taken to participate in our guest satisfaction survey. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Sincerely, Acting Asst. Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Recommended Hotel

Publié le 17 nov. 2019 sur Hotels
Very nice hotel with a good price. Breakfast is intercontinental with many options, for all tastes. Gym well equipped with cool atmosphere and view for the lake.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2019 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we recently had the pleasure to accommodate you at Swissôtel Kunshan – thank you very much for having given us the opportunity to be your host. We also appreciate the time you have taken to participate in our guest satisfaction survey. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Sincerely, Acting AFOM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
旅客以歐美人士居多,尤其20F行政餐廊,幽靜
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,您好! 感谢您选择入住昆山瑞士大酒店,更是感谢您对我们的服务做出及时的回馈, 我们会竭尽全力去为每一位客人服务,让客人享受品质生活,这一点是瑞士的文化!我们期待您的下次光临!代理前厅部副经理
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2019 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we recently had the pleasure to accommodate you at Swissôtel Kunshan – thank you very much for having given us the opportunity to be your host. We also appreciate the time you have taken to participate in our guest satisfaction survey. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Sincerely, Front Desk Manager
5 sur 5
par un voyageur

服務人員親切

Publié le 30 sept. 2019 sur Hotels
辦理入住時服務人員處理快速並親切有禮 飯店旁是昆山大劇院及游泳館 周遭環境乾淨新穎 剛入住時花灑淋浴地板排水緩慢 經反應隨即處理 飯店雖處昆山市中心惟附近無大型商場 需打車或步行約20分鐘至金鷹會有比較多吃的選項 另外健身房設施完善 飯店游泳池則剛好整修中此次無法使用
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2019 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,您好! 感谢您选择入住昆山瑞士大酒店,更是感谢您对我们的服务做出及时的回馈, 我们会竭尽全力去为每一位客人服务,让客人享受品质生活,这一点是瑞士的文化!我们期待您的下次光临!代理前厅部副经理
5 sur 5
par un voyageur

服務超讚~給5星讚

Publié le 2 sept. 2019 sur Hotels
尤其是當天 check in 的 Arren 櫃檯服務真是沒話說
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2019 par 前厅经理, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,您好! 感谢您选择入住昆山瑞士大酒店,更是感谢您对我们的服务做出及时的回馈,我会分享ARREN的优秀服务给到大家,同时, 我们出会竭尽全力去为每一位客人服务,让客人享受品质生活,这一点是瑞士的文化!我们期待您的下次光临!前厅部经理