Note fondée sur 46 évaluations de clients

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4,2 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2021 par イルンティフタデムラ, Gestion de l’hôtel
ご利用ありがとうございました。 お忙しいところご意見ありがとうございます。 またのご利用お待ちしております。
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2021 par イルンティフタデムラ, Gestion de l’hôtel
ご利用ありがとうございました。 お忙しいところご意見ありがとうございます。 またのご利用お待ちしております。
3 sur 5
par un voyageur

Cabin stay with 2 kids, front desk not helpful

Publié le 27 août 2020 sur Hotels
We really like the location, it’s near the beach, but then we found out that beach has a lot of jellyfish, so we cannot swim in the ocean there. We were there with 2 little kids, two and four years old, we had to walk to the office to check in then bring all of our stuff to the cabin ourselves, we ask if she can help but the lady was not able to offer any help. On the last day, we are about to leave, but there was a typhoon, so we were caught at the ferry terminal without a rental car, we decided to extend our stay for one night, and ask if they can help us from the ferry terminal to the hotel, once again she cannot offer any help. Also she was not able to provide a proof of stay for the last night for go to travel campaign, she said it’s because we book directly with them and not on the website. I feel they could’ve offered a little bit more service for the price we pay for the cabin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2021 par Irunty-staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable opinions while you are busy. This time, there were many jellyfish due to seasonal factors, but usually not so many. If you come to the island again in another season, you can enjoy the sea. We also apologize for not being fully satisfied with the response to the typhoon. Because we want to take advantage of the opinions so as to be able to the correspondence that can more customer satisfaction even more in the future, We look forward to you again use when there is a chance. Thank you very much.
5 sur 5
par un voyageur de 千葉

Publié le 18 août 2020 sur Expedia
とても良いところです。スタッフの方も親切です。 また機会があれば是非リピートしたいです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2020 par イルンティフタデムラ, Gestion de l’hôtel
KEI様 この度はご利用ありがとうございました。 また、お忙しいところご意見投稿ありがとうございます。 お褒めの言葉を頂き恐縮です。 またのご利用をお待ちしております。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2020 par イルンティフタデムラ, Gestion de l’hôtel
ご利用ありがとうございました。 お忙しいところご意見ありがとうございます。 またのご利用お待ちしております。