Note fondée sur 459 évaluations de clients

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2,9 sur 5
67 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 avr. 2024
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
The price we liked the rooms are dirty, sheets had stains, toilet bowl was stained brown and the shower was stained.
1 sur 5
par un voyageur

TERRIBLE HOTEL

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
The sheets were not clean. They were unwilling to change the sheets. They offered another room and before we could inspect the bed, the manager informed us if we inspected the bed that we would have no choice but to take the room regardless of how clean the sheets were. The employees were unprofessional and walked out on us when we wanted the sheets cleaned. We were basically threatened to take what they gave to us. Book here at your own risk.
5 sur 5
par un voyageur

Awesome

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
This is the cleanest, most comfy hotel stay ive had. A+ in my book. The room was big and accomodating. Im definitely booking again for every week on my travel business trips
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 déc. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2023 sur Hotels
It was a pleasant stay friendly staff and clean room. Would dtsy stay again.
1 sur 5
par un voyageur

Do not stay

Publié le 20 nov. 2023 sur Hotels
Our first room had black mold very visible on the roof and the smell was over bearing. Our second room held a lot of moisture and mold was starting to develop. The front desk people didn’t come a few times when I went to the front desk to ask for towels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par s, Gestion de l’hôtel
yes and front desk did change your room right away and offer you next stay good discount since i am gm off property i like you too stay different property so that way you have good service and we dont worry about changing room thanks