Note fondée sur 601 évaluations de clients

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3,9 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2018 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de NANCY

Hotel Hampton Inn Tolédo :

Publié le 23 août 2010 sur Hotels
Situé à la périphérie de la ville nous avons été très chaleureusement accueilli dans cet hotel. Assez récent il 'y a rien a reprocher hormis l'odeur de tabac persistante dans la chambre. l'étage est non fumeur mais pas les chambres... Ceci est surprenant car l'hotel est très propre et à conseiller - bon rapport qualité prix
5 sur 5
par un voyageur

Good stay

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Another good stay at comfort inn, I was impressed with the updates in the hotel. Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our online survey regarding your recent stay with us at Comfort Inn we value your feedback as a guest please come back and see us soon!
2 sur 5
par un voyageur

Loud

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Hope youre not on the bottom floor. Never again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our online survey regarding your recent stay with us at Comfort Inn we value your feedback as a guest please come back and see us soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Front desk people were great both checking in, replacing a room key, and checking out. Kitchen people? Saturday was fine. Sunday.......when it says "7:00" and things aren't ready til 7:15 that's problematic for those of us who needed to get down the road promptly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our online survey regarding your recent stay with us at Comfort Inn we value your feedback as a guest please come back and see us soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking our online survey regarding your recent stay!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The door locking mechanism on all the doors of the hotel was broken. So every time we left and came back we had to get a new activated key. However we were not told this until our second night there that that was what was going on. Is very annoying and inconvenient to have to go all the way back downstairs when you're tired and just want to go to bed. We asked for a light bulb in a room in one of the lamps that did not have one twice and never got one. We also had to ask for a plunger while we were there because the toilet got backed up and the shower drained extremely slowly. On the other hand was the very nice, kind, friendly breakfast hostess. She went out of her way to make things clean and stocked. Also, the housekeeping staff were extremely nice and very busy doing their jobs!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our online survey regarding your recent stay with us! We really appreciate your business and hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our online survey regarding your recent stay with us! We really appreciate your business and hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Great for the price

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
The hotel was very nice and updated, staff very friendly. Room wasn’t the cleanest but ok, only real issue was the beds were not comfortable at all. Still not bad for the price!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our online survey regarding your recent stay with us! We really appreciate your business and hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our online survey regarding your recent stay with us! We really appreciate your business and hope to see you again soon.