Note fondée sur 321 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2023 sur Expedia
En face il y a un Petro avec place pour les truckers donc très bruyant les moteurs roulent toute la nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Diane,Merci d'avoir fourni des commentaires. Votre expérience est importante pour nous et nous espérons avoir l'opportunité d'améliorer votre expérience avec nous. Veuillez visiter à nouveau.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024
First off our key didn't work in the lock, but it was really the inner workings of the whole unit. While the staff did get the door open, we went out and almost didn't get back in...after hours. The floor was dirty, the beds were hard...it was cheap and quiet. No breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi GailThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024
Friendly, accomadating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Susan,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

The service was ok

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Trinidad,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Debby, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful rating. We hope to see you again, should you be in our area. Thank you again, Manager Debby
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
The clerk who checked me in made me feel so uncomfortable, talking about massages and his sex life. The room was average but the bathroom was disgusting. It was a handicap room with a walk in shower but the tile looked so dirty. If it hadn’t been snowing I would have found somewhere else.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Debby, Gestion de l’hôtel
I have talk to my desk clerk. That wasn't his intention, and he apologizes. I'm sorry for any inconvenience you may have. Again, we apologize, Manager Debby
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Debby, Gestion de l’hôtel
Thank you for your very nice rating. Hopefully, we will see you again, when you are in our area. Thank you again, Manager Debby