Note fondée sur 532 évaluations de clients

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4,1 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2015 sur Hotels
3 sur 5
par Alain de Paris

Un hôtel nettement surcôté

Publié le 15 mars 2015 sur Hotels
Cet hôtel ne mérite ni 5 étoiles ni son affiliation à Small luxury hotels in the world. Aucun service. Un bar sans personnel. Propreté insuffisante de la salle de bain. Vue de la chambre sur des bàtiments. Évidemment, il est proche du lac.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par 晶澤管理部, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓您好:非常感謝您的評論,我們將秉持著賓至如歸的精神持續把最好的服務、最好的環境提供給每一位房客,晶澤也非常期待下次與您相見。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
員工素質高,服務佳。 房間寬敞乾淨,可惜沒有暖氣
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par 飯店管理人員, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓您好:非常感謝您的評論,客房內如有覺得較冷可即時與服務人員反應,可另外準備多一條棉被或暖氣給您。我們將秉持著賓至如歸的精神持續把最好的服務、最好的環境提供給每一位房客,也會聆聽您寶貴的意見做最完整的改善,晶澤也非常期待下次與您相見。
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par 晶澤管理部, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓您好:非常感謝您的評論,我們將秉持著賓至如歸的精神持續把最好的服務、最好的環境提供給每一位房客,晶澤也非常期待下次與您相見。
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
Stayed 1 night. Room has heater, however, the room wasn’t very clean. The table and mirror wasn’t cleaned properly. You can only get 4 towels per room. Breakfast variety is limited. Only good thing is the location is right next to the 老街。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Thank you for choosing to stay with us and sharing your experience. We sincerely apologize for the issues you mentioned regarding room cleanliness, towel quantity, and breakfast variety, as they do not meet our quality standards.Firstly, we will promptly address the cleanliness concerns with our housekeeping staff to ensure that every guest experiences a clean and tidy environment in the future. Additional training and supervision will be implemented to improve our cleaning processes and prevent similar issues.Regarding the concern about towel quantity, we will review our policies to ensure that guests can easily access the comfortable amenities they need.As for the limited breakfast variety, we will actively consider expanding our options to cater to various taste preferences. Your feedback is crucial to us, and it will guide us in the direction of improvement.We appreciate your specific mention of the excellent location, and we are pleased that it met your satisfaction. Moving forward, we will place greater emphasis on enhancing our overall service standards to ensure that your next stay is a more enjoyable experience.If you have any further suggestions or specific requirements, please feel free to contact us. Thank you once again for your feedback, and we look forward to the opportunity to provide you with excellent service again.Best Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par 晶澤管理部, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓您好:非常感謝您的評論,我們將秉持著賓至如歸的精神持續把最好的服務、最好的環境提供給每一位房客,晶澤也非常期待下次與您相見。
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par 晶澤管理部, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓您好:非常感謝您特別撥空來評分,這邊想您確認,有哪些的不足想聆聽您寶貴的意見做最完整的改善,靜待您的佳音,我們將秉持著賓至如歸的精神持續把最好的服務、最好的環境提供給每一位房客,晶澤也非常期待下次與您相見。
5 sur 5
par un voyageur

Excellent journey

Publié le 7 déc. 2023 sur Hotels
High quality food, excellent view, good service, clean and tidy, friendly and helpful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2023 par Customer Service Department, Gestion de l’hôtel
Dear Siu Gin,Thank you for your thoughtful recommendations! We truly appreciate your input and are delighted to hear that you value high-quality food, an excellent view, good service, cleanliness, and friendliness in a dining experience. Our team is committed to maintaining these standards to ensure your satisfaction. We look forward to welcoming you back soon.Best regards