Note fondée sur 954 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
La chambre était un peu sombre et la salle du petit-déjeuner était trop petite pour accueillir les nombreuses personnes présentes. Sinon tout était très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par Courtney, Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Celine, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Grosvenor Hotel Adelaide. We are delighted to read that you had a comfortable stay and enjoyed your visit at our hotel. We look forward to welcoming you back in the near future for another wonderful stay! Kind regards,
2 sur 5
par un voyageur

Décevant ⁶

Publié le 7 déc. 2019 sur Hotels
Impossible d'avoir notre chambre à nôtre arrivée alors nous atroboons de poys de 24 h de voyage Chambre mal insonorisee
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2019 par Courtney, Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Andre, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Grosvenor Hotel Adelaide. I am sorry that your experience did not meet your expectations. I am very sorry your room wasn't ready when you arrived at the hotel. Our standard check in time is 2pm, sometimes we can have rooms ready early before 2pm depending on occupancy the night before. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2019 par Courtney, Front Office Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us 6/10!!! Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2019 sur Hotels
voyage de 15 jours en australie en passant par sudney auers rock , alice spring et fini à adélaide pour retour fidji et rentrer à wallis ou je suis expatrié pour mon travail.Pour l'hotel on est sur un batiment et équipement vieillot, l'acceuil est à la hauteur on peut déplorer la distance du personnel qui sont tes froids normal c'est des anglo-saxons sinon l'hotel est bien situé en face de la gare centranle et du métro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2019 par Courtney, Front Office Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Michel, Thank you for your review on your stay at the Mercure Grosvenor Hotel Adelaide. I'm pleased to read you enjoyed your time in Adelaide and especially in Australia. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Séjour d'une nuit: très correct.

Publié le 24 avr. 2019 sur Hotels
L'accueil s'est bien passé. La chambre et la salle de bain étaient de bonne taille. Je regrette juste la vue de la chambre qui donnait sur une court intérieure et c'était sombre dans la chambre. Rien à signaler sur la propreté. Bon rapport qualité-prix pour une nuit de passage. L'hôtel est en plein centre et proche des attractions touristiques.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2019 par Courtney, Front Office Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for you kind words!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Wotif
Very old hotel. The aircon is noisy. The bed mattress was old and bed was squeaky. The building is d. No gym. No restaurant. Not even a phone to reception. I would not stay here again. Positives: the staff are friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Courtney, Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rosslyn De, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grosvenor Hotel Adelaide.We sincerely apologise for any inconvenience and discomfort you experienced during your stay. Your feedback will be passed over to our management team for review and appropriate follow up.We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Courtney, Assistant Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Courtney, Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Grant,Thank you for rating your stay with us at the Grosvenor Hotel Adelaide 4/5! Thank you again for sharing your rating, and we look forward to welcoming you back for a return visit.Sincerely,Courtney, Assistant Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Staff were very friendly & helpful, great location & very clean. Thanks for a great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Courtney, Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Angela,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grosvenor Hotel Adelaide. I am delighted to read that you had a comfortable stay and enjoyed your visit at our hotel, especially the service provided by our teams here. I 100% agree with you on our location being excellent, very close to everything the Adelaide CBD has to offer when travelling to South Australia.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Courtney Assistant Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Wotif
Hotel staff amazing couldn’t fault them, very friendly and accommodating. Location was perfect, easy to get to bars and restaurants. Public transport easily accessible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Courtney, Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Belinda,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grosvenor Hotel Adelaide. I am delighted to read that you had a comfortable stay and enjoyed your visit at our hotel, especially the service provided by our teams here. I 100% agree with you on our location being excellent, very close to everything the Adelaide CBD has to offer when travelling to South Australia.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Courtney, Assistant Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Wotif
Just what we needed after a night at the Fringe. A comfortable bed, close to the East End of Adelaide and public transport in a quiet hotel for a reasonable price. Grosvenor Hotel would be hard to beat!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Courtney, Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Deb,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grosvenor Hotel Adelaide. I am delighted to read that you had a comfortable stay and enjoyed your visit at our hotel. I 100% agree with you on our location being excellent, very close to the Adelaide Fringe. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Courtney, Assistant Front Office Manager