Note fondée sur 930 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2023 sur Expedia
Nous avions besoin d’un taxi. La réception m’a remis des cartes. Je parle peu anglais, on ne m’a pas offert d’aide même quand j’ai mentionné que cela ne fonctionnait pas. On m’a suggéré d’utiliser Uber. Même chose pour les restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par Heather, Gestion de l’hôtel
Hi Michelle, thank you for your review. I am sorry to hear that we were not able to fully assist you in ordering a taxi. We appreciate your feedback, and will communicate this with our team.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juin 2024
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024
Our stay was 2 days before it changed name from Hampton to something different. Don’t know how long ago Hampton parent company decided to get rid of this property, but it was clear that it has not received routine upkeep to meet the standards I have been accustomed to from other Hampton stays. The staff members at the front desk were great. The room was quiet. It was adequately clean. Everything else was way below typical Hampton standards… unless this is what I can expect from Hampton in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Nice comfortable stay Good breakfast!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Hi Lori, thank you for your review! We appreciate your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
The location was good for the event I was in town for.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Heather , Gestion de l’hôtel
Hi David, thank you for your review! We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
The room is designed very comfortably. Bathroom fan does NOT run automatically with the light!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Hi LaVeta, thank you for your review! We are so happy to hear you enjoyed your stay, and hope to welcome you back soon!
2 sur 5
par un voyageur

Updates Needed

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
The heater did not work in our room so it was cold. We always stay at Hampton Inn but this one needs updated & clean a little better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Hi Tammy, thank you for your review. We appreciate your feedback about our property.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Hi Julie, thank you for the wonderful review! We appreciate you, and hope to host you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
The people next door were really loud. Maybe the wall in between is thin. The staff talked about room number and asked for personal contact in front of others.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Heather , Gestion de l’hôtel
Hi Yi-Chang, thank you for your review. We apologize for the noise you experienced during your stay, and appreciate you bringing this to our attention.
4 sur 5
par un voyageur de Naperville

Publié le 20 févr. 2024
I come back to this property for its reasonable price, but the facility is starting to feel a bit rundown. However, the staff are so friendly, welcoming and responsive, which also keeps me coming back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Hi Susan, thank you for your review! We appreciate the shout out to our staff, and the feedback about the property. We hope to welcome you back again soon!