Note fondée sur 867 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Derek - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your fantastic rating!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
The front desk people were wonderful. Unfortunately we got put under the gym. It sounded like some kids were playing around - thankfully the front desk person went up there and talked to them and then called them me to follow up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Derek - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I am glad that our team was able to make it right for you! We hope that you will give us another try the next time your travels bring you to Atlanta. We are planning a renovation in the near future and are excited to bring a whole new look to our guests!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Derek - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Derek - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your stellar rating. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Great staycation

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Just a quick staycation and it was great. Check in and check out was seamless. Having a restaurant and bar on site was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Derek - General Manager , Gestion de l’hôtel
We are thrilled you enjoyed The Public House during your stay! We hope we can provide you another great stay again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Derek - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your great rating! We hope you will join us again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Derek - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Great location in the heart of Vinings. Lacks a fridge in the rooms and the tiny ice bucket leaves a lot to be desired in the way of keeping your beverages cold. Seriously no fridge!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Derek - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are pleased to announce that mini-fridges will be included in our upcoming renovation. We hope to welcome you back again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Hot water for my shower is necessary necessary

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Hot water to take a shower was unavailable, that was why I rated this to be poor it was otherwise good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Derek - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We have taken action to improve the issues that you faced during your stay, and hope that you will give us another opportunity to serve you when your travels bring you back to Atlanta.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Derek - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you! We are glad you enjoyed your stay.