Note fondée sur 885 évaluations de clients

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3,8 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2024
The hotel is incredibly unclean. My bedspread had stains, paint was chipping everywhere and there was even something blood like stained on curtains. It’s a disgusting hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par Ken H. , General Manager, Gestion de l’hôtel
Please contact the hotel to speak to the GM concerning the state of the room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
The towels are the softest, plushest we've experienced in a very long time! Despite being along the interstate, the room was very quiet. The room could use some more USB ports to charge mobile devices.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Ken H. , General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! Travel Brilliantly!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Hot water was a problem. One bulb was fused above the dining table. Door was rubbing against the carpet and cumbersome to open. Too close to highway and was noisey. Nevertheless the staff was very polite. Ice machine was on the second floor only and not easly eccesssed unless one has to t aske a long route through distant elevators.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Ken H. , General Manager, Gestion de l’hôtel
I'm sorry you had issues with the hot water. Did my staff move you rooms upon notification? Please contact the hotel and ask for me so I may address this correctly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Ken H. , General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! Travel Brilliantly!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Noisy parking lot parties.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Ken H. , General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. I apologize for the noise from the parking lot. We do ask our guests to be courteous at all times. Thank you for bringing this to our attention.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Ken H. , General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
At the breakfast the food was cold, there was no toaste r for bread, there was shortage of everything, you had to be asking for what you wanted
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Ken H. , General Manager, Gestion de l’hôtel
I want to apologize for the shortage of items. Unfortunately we do have some guests that take a huge abundance of the food at one time. This does create a shortage of food at times. Other than that I do hope your stay was pleasant and we wish you safe travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Ken H. , General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Happy travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Ken H. , General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Safe Travels!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Ken H. , General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Travel Brilliantly!