Note fondée sur 57 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Déçu…

Publié le 31 août 2023 sur Hotels
Nous avons séjourné une semaine dans cet hôtel en All Inclusive en août 2023. Et le mot qui en ressort : BOF, TRÈS BOF… Points positifs : belle chambre confortable et propre, plusieurs coins piscines avec une partie Toboggan, belle plage Points à revoir : - Pas assez de choix de restaurants, il y a 2 restaurants à la carte mais nous pouvons y aller qu’une fois par semaine maximum. Et on n’y mange pas très bien... - Pas assez d’animations le soir, pas de musique, - Le service et le personnel pas à la hauteur d’un 5* (on doit demander plusieurs fois pour avoir quelque chose, pas de service à la piscine, on attends longtemps pour les cocktails, le mini bar dans la chambre n’est jamais rechargé, il faut aller chercher soi même de l’eau au bar par exemple…) Au vue du prix, nous avons connu beaucoup mieux… On ne reviendra pas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Andreas Hadjianastasis, Gestion de l’hôtel
Dear Carla,First of all, let me thank you for choosing our hotel for your holidays and also for taking the time to rate and review us. Your feedback really matters to us and I assure you that we will take into high consideration in order to improve where needed and become even better! We really do apologize if we failed meeting your expectations! With regards,Andreas HadjianastasisFront Office ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2022 par Tamas Szollosi Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Emilie, Thank you very much for staying with us and rating your recent stay here at the Mare Village. I am sorry for the late answer, and I hope we will hear from you soon. For the latest information please check our website or contact us with confidence. Kind regards, Tamas Szollosi Guest Relations Manager Atlantica Mare Village Ayia Napa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2019 sur Hotels
Très bel endroit pour des vacances familiales
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2019 par Mr Charlambos Paytis, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for taking the time to share your recent experience with us at Atlantica Mare Village.
5 sur 5
par un voyageur

Top

Publié le 2 sept. 2018 sur Hotels
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2018 par Charalambos Paytis , Gestion de l’hôtel
Dear Mr Dov, I would like to thank you on behalf of Mare Village for taking the time to review our hotel. We hope to welcome you back in the future. Kind Regards Mare Village Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2023 sur Expedia
Its a great resort with clean and new facilities. The only improvements they need to do is to have Smart TVs and heathing the private pools.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Andreas Hadjianastasis, Gestion de l’hôtel
Dear Edgar,Thank you for taking the time to review and rate our hotel! We do appreciate your comments and I can assure you that we will take them into high consideration to improve where needed. With regards,Andreas HadjianastasisFront Office ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2023 sur Expedia
Tolle, aber grosse Anlage. Die meisten Mitarbeitenden sind sehr freundlich und hilfsbereit. Einige wenige, vorallem an der Reception unfreundlich. Konzept im Restaurant ist noch verbesserungsbedürftig: Erhalt nach Getränkebestellung funktioniert nicht immer..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Andreas Hadjianastasis, Gestion de l’hôtel
Dear Daniela,We would like to thank you for choosing our hotel for your holidays and also, for taking the time to review it and rate it. Your feedback really does matter to us as it will help us to improve where needed and therefore, become even better. We look forward to the opportunity of welcoming you again! With regards,Andreas HadjianastasisFront Office ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Andreas Hadjianastasis, Gestion de l’hôtel
Dear Daina,Thank you for rating our hotel! With regards,Andreas HadjianastasisFront Office ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa
5 sur 5
par un voyageur de Coral Springs

Publié le 14 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Andreas Hadjianastasis, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,We would like to thank you for taking the time to rate our hotel! With regards,Andreas HadjianastasisFront Office ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2023 sur Expedia
great service, all facilities are clean, the dinner is great and not just buffe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2023 par Nantia Pillora Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear tal,First of all let us thank you for choosing Atlantica Mare Village Ayia Napa for your holiday. We highly appreciate your wonderful review and we are grateful to you for the time you have spent on it. It was a pleasure for us to welcome you in our hotel and we will be happy to welcome you at Atlantica Mare Village Ayia Napa again. Warmest regards, Nantia Pillora Reservations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2023 sur Expedia
Facilities and pools were great and activities were good fun, rooms and cleanliness in room was excellent and also very good around the hotel, just lacked children's entertainment and areas to play in the evening, there could be more areas for kids to play, games room is far too hot also, pool tables and other games areas could be dotted around the village allowing more fun for kids. Waiters / waitresses seemed to stop serving after first couple of nights so had to go to bar as they seemed to just avoid us, also no one serves in the outside area below the sky lounge, when we asked the waitress they said it was outside of their service area despite getting drinks there the previous night, upstairs said they don’t serve downstair also. Food was very good, would have preferred to have a bit more traditional Cypriot food in the buffet, when I tried to make reservation for 2 on the app for the tavern it wouldn’t allow me so I asked reception they never responded with any confirmation. Overall great place to stay, had an amazing time and would definitely return to stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2023 par Nantia Pillora Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,We would like to thank you for choosing our hotel for your holidays and thank you for taking the time to review our property. Your constructive feedback is much valuable for us as our aim is to improve things every single day for the comfort of our valued guests.