Note fondée sur 904 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Sainte-Anne-de-Sorel

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we are happy you enjoyed your visit! See you next time!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2023 par Trudie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2023 par Trudie, Gestion de l’hôtel
Thank you we appreciate your business . Have an amazing day .
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2023 sur Expedia
Bel hôtel, très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2023 par Trudie, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review .
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2019 par Trudie, Gestion de l’hôtel
Thankyou for the 4 out 5 review . Have a great day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2019 par Lauren J, Gestion de l’hôtel
Thank you! We appreciate the 10 out of 10 review! Have an amazing week!
1 sur 5
par un voyageur de LEXINGTON

Publié le 25 mai 2024
They gave my room away and had no rooms to offer me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2024 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear STEPHEN, We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your recent reservation at our hotel. Although this is not a normal occurrence, we completely understand your frustrations regarding the situation. We are grateful that you have brought these specific concerns to our attention as we continually grow and improve from our guest feedback. We hope you will give us another opportunity in the future as we would welcome the chance to provide you with an outstanding visit.Kind regards,Kevin SmithGuest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sarah, We are delighted with your rating! It's wonderful to know that you enjoyed so much about your time at Hampton Inn Baltimore Bayview Campus. We look forward to serving you again in the future.Kind Regards,Chris BellGuest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Luke, We are delighted you enjoyed your stay at Hampton Inn Baltimore Bayview Campus. We strive to provide each guest with an exceptional visit; therefore, it is lovely to know that we exceeded your expectations. We hope to see you again whenever your travels bring you back to the area.Kind Regards,Chris BellGuest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Great stay in Baltimore

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Hotel is beautiful and comfortable. We had an issue with a very loud heating/cooling fan and were promptly moved to another room. Unfortunately, the battery at the door died so we couldn't open the door with the key cards the following morning. We were leaving so no big deal. Everyone was very pleasant and helpful. Breakfast was delicious and they have 24 hours coffee which my husband loved.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Waitman Vanorsdale, General Manager, Gestion de l’hôtel
Linda, thank you for your wonderful 10/10 review. I'm so glad our facilities team was able to assist you with your battery and our property team provided you with an inviting experience. Safe Travels,