Note fondée sur 11 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Brigitte de paris
Hotel très confortable et agréable mais cher
Publié le 26 sept. 2015 sur HotelsCourt séjour pour le travail. Hôtel très propre, confortable, calme et personnel très agréable. Entrée sécurisée (contrôle des bagages à main et portique détecteur de métaux). Certains détails qui ne marchaient pas : la carte d'ouverture de porte se démagnétisait tous les jours, le sèche cheveux ne fonctionnait pas, le wi-fi selon les heures... Le petit déjeuner et les repas sont plus que corrects (buffets bien garnis) mais très chers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2019 par Guests Relation Service , Gestion de l’hôtel
Cher Client,
Nous vous remercions tout d'abord d'avoir prit le temps de nous laisser une note ainsi qu'un commentaire concernant votre séjour au sein du Grand Hôtel Azalai. Nous sommes ravis de savoir que votre séjour s'est bien passer. Nous travaillons en permanence sur la qualité et l'amélioration de nos services, nous avons bien prit en considération vos recommandations.
Pour toutes informations complémentaires nous restons à votre disposition et espérons vous revoir très bientôt parmi nous.
Sincères Salutations
par un voyageur
Hotel does not exist
Publié le 13 mars 2024 sur HotelsThe hotel closed during covid.
It should not be advertised at all.
It does not exist anymore.
par un voyageur
Publié le 26 déc. 2022 sur Expedia
Staff was excellent, good security, clean, nice pool.
par un voyageur
Bad experience
Publié le 9 févr. 2020 sur HotelsThe pillow - cushion size
Location and entrance was silly
Breakfast was not worth it
Room was like furnished apartment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Diarra Drissa, Gestion de l’hôtel
Dear Mohammed
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
par un voyageur
Excellent Security in Bamako
Publié le 2 avr. 2019 sur HotelsNice clean and comfortable hotel. Excellent security as UN peace keepers were also staying at the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2019 par Guests Relation Service, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,
Thank you for taking the time to share your feeeback with us here at the Grand Hôtel Azalai.
We appreciate your kind review about the place and hope to see you again in our Caravane.
For more information about Azalai you can visit our website www.azalai.com.
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 24 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2019 par Guests Relation Service, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feeeback with us here at the Grand Hôtel Azalai. Having you in our hotel is a pleasure. Your feedback and impressions are very important to us because they help us to improve our services on a daily basis. Because the satisfaction of our customers is our priority. If you give us the opportunity to regain your confidence, we will gladly offer you the best.
Kind regards,
par un voyageur
Publié le 24 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2019 par Guests Relation , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your review. Having you in our hotel is a pleasure. Your feedback and impressions are very important to us because they help us to improve our services. Because the satisfaction of our customers are our priority. We hope to see you again to regain your confidence, we will gladly offer you the best.
Kind regards,
par un voyageur
Publié le 16 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2019 par Guests Relation Service, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking time to send us your review.
Having you in our hotel is a pleasure. Your feedback and impressions are very important to us because they help us to improve our services on a daily basis. We promise you an improvement. Because the satisfaction of our customers is our priority.
If you give us the opportunity to regain your confidence, we will gladly offer you the best.
Kind regards,
par un voyageur de Santo Domingo
Publié le 16 mars 2019 sur Expedia
I have been staying at this hotel for over one year. However they wanted to give me a room in the Hotel Dunia on my last reservation. This was not mentioned during the booking process. I end up paying extra fees to stay at the Grand Hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2019 par Reception Grand Hotel , Gestion de l’hôtel
Hello,
We thank you for taking the time to give us your opinion.
We inform you that since 01/01/2019 Dunia and Grand Hotel have been fissioned, so a Hotel with 2 Buildings (containing different categories of Rooms).
We have noted the difficulties that may have caused for you.
We strive to make customer satisfaction our priority. We remain willing to receive you during a future stay in our establishment. Receive, Sir / Madam, the assurance of our best regards.
par Charles
Publié le 26 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2019 par Guests Relation Service , Gestion de l’hôtel
Cher Client,
Nous vous remercions de nous avoir laisser une note concernant votre séjour au sein du grand hôtel. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passez un agréable moment.
Sincèrement,