Note fondée sur 10 évaluations de clients

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3,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par Brigitte de paris

Hotel très confortable et agréable mais cher

Publié le 26 sept. 2015 sur Hotels
Court séjour pour le travail. Hôtel très propre, confortable, calme et personnel très agréable. Entrée sécurisée (contrôle des bagages à main et portique détecteur de métaux). Certains détails qui ne marchaient pas : la carte d'ouverture de porte se démagnétisait tous les jours, le sèche cheveux ne fonctionnait pas, le wi-fi selon les heures... Le petit déjeuner et les repas sont plus que corrects (buffets bien garnis) mais très chers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2019 par Guests Relation Service , Gestion de l’hôtel
Cher Client, Nous vous remercions tout d'abord d'avoir prit le temps de nous laisser une note ainsi qu'un commentaire concernant votre séjour au sein du Grand Hôtel Azalai. Nous sommes ravis de savoir que votre séjour s'est bien passer. Nous travaillons en permanence sur la qualité et l'amélioration de nos services, nous avons bien prit en considération vos recommandations. Pour toutes informations complémentaires nous restons à votre disposition et espérons vous revoir très bientôt parmi nous. Sincères Salutations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2022 sur Expedia
Staff was excellent, good security, clean, nice pool.
2 sur 5
par un voyageur

Bad experience

Publié le 9 févr. 2020 sur Hotels
The pillow - cushion size Location and entrance was silly Breakfast was not worth it Room was like furnished apartment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Diarra Drissa, Gestion de l’hôtel
Dear Mohammed Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Excellent Security in Bamako

Publié le 2 avr. 2019 sur Hotels
Nice clean and comfortable hotel. Excellent security as UN peace keepers were also staying at the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2019 par Guests Relation Service, Gestion de l’hôtel
Dear Robert, Thank you for taking the time to share your feeeback with us here at the Grand Hôtel Azalai. We appreciate your kind review about the place and hope to see you again in our Caravane. For more information about Azalai you can visit our website www.azalai.com. Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2019 par Guests Relation Service, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feeeback with us here at the Grand Hôtel Azalai. Having you in our hotel is a pleasure. Your feedback and impressions are very important to us because they help us to improve our services on a daily basis. Because the satisfaction of our customers is our priority. If you give us the opportunity to regain your confidence, we will gladly offer you the best. Kind regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2019 par Guests Relation , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review. Having you in our hotel is a pleasure. Your feedback and impressions are very important to us because they help us to improve our services. Because the satisfaction of our customers are our priority. We hope to see you again to regain your confidence, we will gladly offer you the best. Kind regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2019 par Guests Relation Service, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking time to send us your review. Having you in our hotel is a pleasure. Your feedback and impressions are very important to us because they help us to improve our services on a daily basis. We promise you an improvement. Because the satisfaction of our customers is our priority. If you give us the opportunity to regain your confidence, we will gladly offer you the best. Kind regards,
2 sur 5
par un voyageur de Santo Domingo

Publié le 16 mars 2019 sur Expedia
I have been staying at this hotel for over one year. However they wanted to give me a room in the Hotel Dunia on my last reservation. This was not mentioned during the booking process. I end up paying extra fees to stay at the Grand Hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2019 par Reception Grand Hotel , Gestion de l’hôtel
Hello, We thank you for taking the time to give us your opinion. We inform you that since 01/01/2019 Dunia and Grand Hotel have been fissioned, so a Hotel with 2 Buildings (containing different categories of Rooms). We have noted the difficulties that may have caused for you. We strive to make customer satisfaction our priority. We remain willing to receive you during a future stay in our establishment. Receive, Sir / Madam, the assurance of our best regards.
4 sur 5
par Charles

Publié le 26 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2019 par Guests Relation Service , Gestion de l’hôtel
Cher Client, Nous vous remercions de nous avoir laisser une note concernant votre séjour au sein du grand hôtel. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passez un agréable moment. Sincèrement,
5 sur 5
par YUKA

Bamakoでいいホテル。

Publié le 16 avr. 2017 sur Hotels
スタンダードツインを予約しましたが、スイートルームに変更してもらえました。シャワーやトイレ、きれいでお湯も問題ありません。お水は最初の日に2本(500ml)無料でもらえました。タオル、バスタオル、石鹸、シャンプーもありました。