Note fondée sur 789 évaluations de clients

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4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2023 sur Expedia
A notre arrivée, poil le lit et dans le lavabo de salle de bain. Par la suite, nous avons retrouvé deux coquerelles mortes près de la porte extérieure de notre chambre…
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Keri Selzer- Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we are glad you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Keri Selzer- Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we are glad you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Keri Selzer- Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we are glad you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur de Moss Bluff

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Nice, comfortable, good food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Keri Selzer- Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we are glad you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Keri Selzer- Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we are glad you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Good costumer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Keri Selzer- Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we are glad you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur de SALLISAW

Publié le 12 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Keri Selzer- Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we are glad you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Keri Selzer- Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we are glad you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

DO NOT STAY HERE!

Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
Horrible hotel. 1/2 of the lights in parking lot where out. Our smoke detector started going off in the room at 3 am and then I called front desk they said maintenance man would be in at 8 am. At 10:00 still no one came to repair it. Left and came back later that afternoon and no beeping seemed to be Fixe then 30 mins I. The room it started again. Called front desk was given a new room but down graded and still have seen any type of compensation for it. This hotel needs repairs. Don’t waste your money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Keri Selzer, Gestion de l’hôtel
Good morning, Ms. Beverly,As you did book though a 3rd party we were unable to discount your room because you did pay them. You were given Hilton Honors Points as a form of compensation for the issues you encountered because you are a Hilton Honors Member. We apologize for the inconvenience that you were caused.