Note fondée sur 816 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

hotel à éviter

Publié le 18 mars 2017 sur Hotels
beaucoup d'améliorations à apporter pour pouvoir etre satisfait
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Melody, Gestion de l’hôtel
Thank you staying with us and writing a reveiw.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Melody, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and taking the time to write a review. We look forward to you staying with us next time you are in town.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Everything is horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Melody, Gestion de l’hôtel
We are sorry you did not enjoy your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Melody, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and taking the time to write a review. We look forward to you staying with us next time you are in town.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Check in was lovely and the black man who checked us in was very friendly and nice . Its the next day that pissed me off! Housekeeping coming at 9 bamming on the door and then at 11:35 i couldnt even take a quick shower the black cleaning lady bamming on the door like the police and check out wasnt till 12 . I just felt rushed and im pregnant which made it worst overall nice hotel just rushing rude cleaning staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Melody, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are sorry about the housekeeping knocking you your door.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
After making reservation I wasn’t allowed here they refused to rent me a room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Melody, Gestion de l’hôtel
Yes we did. You are on our DNR
5 sur 5
par un voyageur de Beaumont

Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Melody, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are glad you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Melody, Gestion de l’hôtel
I wanted to say thank you for staying with us and taking the time to write a review.
1 sur 5
par un voyageur

Don’t stay here.

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Do not stay here! Our room had a strong Pinesol smell when we arrived. This was to mask the smoke smell in the bedding, which we didn’t notice until the overwhelming Pinesol smell was gone. We also turned the temperature up but the heating unit continued to blow cool air. Also killed a small cockroach in the bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Melody, Gestion de l’hôtel
We are sorry you did not enjoy your stay. We work hard to make sure our guest are happy. I will address the issues you had.