Note fondée sur 800 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
Manque de luminosité durant la nuit pour conduire quelque lampadaire dans le secteurs ça ferait du bien merci pour le reste tout va bien bonne continuation merci.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mohamed,Thank you for your feedback regarding the lack of lighting in the area at night. We appreciate your input and will certainly take it into consideration for future improvements. We are delighted to hear that the rest of your stay was satisfactory. We wish you all the best and thank you once again for your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Daniel,It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.
4 sur 5
par un voyageur de Warwick

Publié le 3 août 2023 sur Expedia
Seul bémol, la chambre aurait pu être plus propre. Mouchoir trouvé près du lit et bain douche un peu négligé. Service très courtois de la part du personnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Richard,Your comments are important to us as we continuously seek ways to improve upon the guest experience in our hotel. We thank you for the feedback regarding our service. We hope to see you again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
The hotel is getting old! bed is so so, cafee machine is broken, the ac fan makes a lot a noise which need to be maintance. Simply too expensive fot what is worth.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jeff, I am so sorry to hear that your most recent stay with us did not meet your expectations. Our primary goal is to provide all guests with an enjoyable experience and it is troubling to know that you faced such an usual experience. We take this quite seriously and have shared your feedback with management so that appropriate steps can be taken. Thank you again for taking the time for sharing this experience and for your valuable business.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate your feedback. Thank you for staying with us. Please let us know if you find yourself back in the area. We would love to have a chance to serve you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2023 sur Expedia
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marie-Claude,Thank you for taking the time to share your comments regarding our hotel. Every guest experience is extremely important to us. We value your feedback and thank you for your business.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Josee,It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello ERIC,We appreciate your valued business and would love the opportunity to host your next stay. Thank you for your rating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jean, We appreciate you taking the time to rate your experience. We would love to have the opportunity to provide you with an even superior experience so please come see us again soon!,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alain,Thank you for taking the time to share your rating. Please reach out and share your feedback if something didn't meet your needs. We hope to earn your business again on your next travels.