Note fondée sur 1 095 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
ca sentais mauvais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear ALAIN,We apologize for the unpleasant odor you encountered during your stay. Your comfort is important to us, and we take your feedback seriously. We will investigate and address the issue to ensure a more pleasant environment for our guests in the future. We hope to have the chance to welcome you back for a much-improved experience.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Helene,Thank you for your feedback. We hope the experience was enjoyable and memorable. We greatly appreciate your kind words and will do our best to make each guest's stay a unique, pleasurable one. We look forward to serving you again.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear ALAIN,Thank you for the review. It's nice to see that you had an overall good experience. We regret letting you down in any way. Our goal is to provide a consistently superior guest experience, and your comments are very important to us. I hope that you will visit us again. Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Ma raison d'avoir réservé cet endroit était que ceux-ci devait avoir une navette lors de mon arrivée même si tardive. Sur le site internet il est bien indique jusqu'a 22h00 par contre je devais avoir de l'information et j'ai appelé l'hotelier demandant l'exactitude des navettes et celle-ci m'indique avec joie que les heures de navettes on changé et que celle-ci serait disponible a mon je . (je lui mentionne que le site internet n'a pas été mise a jour a cet effet) je n'avait pas besoin de m en faire. mais NON lorsque que j'étais a l'aéroport, mon vol a été retrdé dont j'ai du appeler a l'hotel pour mentionner mon retard et je demande si la navette pourrait m'attendre et a cet instant que la personne m'informe que le service de navette termine a 22h00. Je lui mentionne lors de mon dernier appel téléphonique qu'on m'avait mentionner que le service de navette était jusqu'a 23h00. celle-ci me répond que non rien n'a changé ici, il y a des taxis pour vous rendre. Wow quelle déception. plus jamais les Quality Inn
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie,We are sorry to hear about the inconvenience you experienced with the shuttle service at the Quality Inn. It's disheartening when there is a discrepancy in the information provided, and I understand the frustration it can cause. We apologize for any confusion and inconvenience this may have caused during your stay. Your feedback is important, and we will certainly review and address this matter with our team to ensure accurate and consistent information is communicated in the future.Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
C’est un motel, pas un hôtel. Pas de service de navette « en dehors des heures », ce qui n’était pas indiqué sur Expédia (mauvaise note Expédia) pas de prises USB pour recharger, matelas à ressort ayant vue de meilleur jours et l’air climatisé non-fonctionnel… Plus jamais…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Eric,We are distressed to see your comments. We apologize for the bad experience. We never want our guests to go back with an unpleasant experience. The entire points will be investigated and necessary actions will be taken. We are taking ample steps to ensure the comfort of our guests. You can be sure about a fine stay with us. Please visit us again.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

1 nuit 1 chambre 2 lits doubles

Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
Hotel bien situé, proche de l’aéroport, avec de nombreuses options de restauration et de shopping aux alentours. Personnel sympathique, check-in rapide. Chambre propre, spacieuse, un peu vieillotte, bien équipée. Wifi fonctionnel. Parking gratuit inclus. Petit dejeuner inclus (sucré/salé). Etablissement pratique si vous arrivez sur l’aéroport de Orlando ou si vous devez y prendre un vol. Bon rapport qualité/prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Patricia,Thank you for your kind feedback. We're delighted to hear that you found our hotel well-located, with friendly staff, and a quick check-in process. It's great to know that you enjoyed the clean and spacious room, even though it's a bit dated, and that the facilities were well-equipped. We're pleased the WiFi worked well, and you appreciated the convenience of free parking and the included breakfast with sweet and savory options. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another positive stay when you're in the Orlando area.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thank you for the stay and the feedback. We are confident that you had a satisfactory stay looking at the three stars. Please give us your specific comments if any for bettering our services. Guest satisfaction is our priority. Please stay with us again. Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Ginette,Thanks so much for your very kind feedback. I sincerely appreciate your 3-star rating, and I am pleased you had a nice experience with us. Hope you will stay with us again soon. We will be here for you whenever you need us again. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Christine, Thank you so much for sharing your recent stay with us and for giving 4 out of 5. We are glad that you had a great time at our hotel and also zero complaints. We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay. Kindly let us know if there are any suggestions for improvements. You are welcome again. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Charles-Andre,Thank you for the stay and the feedback. We are confident that you had a satisfactory stay looking at the five stars. Your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Guest satisfaction is our priority. Please stay with us again.Sincerely, Hotel Manager