Note fondée sur 5 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
50 % des clients le recommandent
2,3 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

For the price you won't get 3 star

Publié le 15 avr. 2019 sur Hotels
Issues with checking in where I had to ring hotels.com to help me. On arrival at the hotel no drink was offered, payment was requested, the duvet sheets and pillows were dirty that I had to ask them to change again. No information given regarding WiFi or breakfast arrangements
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2019 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Not worth it

Publié le 3 sept. 2018 sur Hotels
Very basic hotel, missing even basic amenities. No water pressure in the bathrooms, pathetic buffet breakfast, room service is basically order stuff from the udupi restaurant in the same bldg. Only plus was the location and staff friendliness.
3 sur 5
par un voyageur de Philippines

Publié le 24 août 2018 sur Expedia
They have free breakfast but with limited choices. Kfc & supermarket nearby, restaurants on 2nd floor & beside it, good internet, fast service, good value.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2018 sur Expedia