Note fondée sur 936 évaluations de clients

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3,6 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur de Nantes

Pas à la hauteur

Publié le 31 oct. 2017 sur Expedia
Hôtel et chambre datant d’un autre temps. Nous avions réserver pour 2 adultes et 1 enfant de 5 ans et surprise pas de lit pour notre fille! Nous avons dû demander des draps et la faire dormir dans le canapé ! On ne vous donne pas le code wifi en arrivant soit vous le demander soit vous n’en avez pas !! Bref à retenir la situation mais rien d’autre
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel à 2 minutes de la gare

Publié le 19 nov. 2016 sur Hotels
Très bon hôtel disposant du wifi gratuit contrairement à l'annonce. Très bien situé à 25 minutes de l'aéroport via le train. (Réduction de 1,5€ sur les billets via la réception). Au coeur de brisbane.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Bourg Saint Andeol

Excellent emplacement

Publié le 28 août 2016 sur Expedia
Très bien placé, à proximité des boutiques du quartier des affaires. Personnel très accueillant. Chambre propre et confortable.
3 sur 5
par un voyageur

Not aware the facilities were closed

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
I booked this for my parents because of the loacation, pool and onsite restaurant however the pool and restaurant were closed. It would have been good to know when booking.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Old and broken

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
We unfortunately had a really poor experience. I was travelling solo with two young kids and a lot of luggage. First, our room key didn't work, so I had to go back to the front desk to have it reset. Then the TV was broken and didn't display the chanel (just sound and the menu guides). While we waited for maintenance we decided to try out the pool..... But it was closed because someone had dropped some glass or something in it. We went for a walk, and two hours later, the TV still hadn't been looked at. After going to reception again, the maintenance man arrived. He decided it was really broken. We were then offered smaller room with working tv. We packed everything up and went to the new room. Entering the room, I realized it only slept 2 (we were a group of 3). Then we were offered a third room. When we went to check it out it was in terrible condition. It smelled like cigarettes, had a large stain on the couch, and a burn hole in the curtain. I decided to take all our stuff back to the original room and forfeit the TV. The room wasn't in great condition, but the best of the 3. The view was spectacular. I liked the closeness to the train, however there is a very large hill to walk. Overall I was disappointed with my expense would not stay here again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2024 sur Wotif
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 févr. 2024 sur Wotif
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Wotif
I was checking out this morning. And that thing at the desk. Almost abusing the guy she was talking to…. I said on my way out no thanks for all the money I spent. Just listening to that dog on the desk yelling. She has got to go. The level of rude is amazing. I just spent 400 for two nights. Not be abused the dirty European receptionist who most probably should just kill herself if she that miserable at work. When I pay dollars . I don’t want to deal with staff entitled or whoever. Shame on your business