Note fondée sur 741 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2023 par IBIS Budget Windsor Team, Gestion de l’hôtel
Good morning Valérie,Thank you for your favourable review. We look forward your next stay with us. Kind regards,
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 nov. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2019 par Reception, Gestion de l’hôtel
Dear J.Claude, Thank you so much for taking the time to review our hotel. We are glad you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Warm regards, Reception
4 sur 5
par Louis

Ok, mais wifi limité à 30 minutes

Publié le 14 janv. 2017 sur Hotels
Hotel Ibis Budget similaire aux autres, attention le wifi est limité à 30 minutes.
4 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 24 nov. 2015 sur Hotels
Correct
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Wotif
It was good for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Warm regards, IBIS Budget Windsor Team., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave feedback about your stay. We look forward to welcoming you back sometime in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Wotif
-
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par IBIS Budget Windsor Team. , Gestion de l’hôtel
Hi Michaela.Thank you for taking the time to review our hotel and looking forward to welcome you back in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Wotif
Nothing. Very unhappy thought I was bookig the ibis at the airport. Will not book with wotif again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par IBIS Budget Windsor Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tina.We sincerely apologize for the inconvenience this may have caused you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
It was convenient for my need and worked well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par IBIS Budget Windsor Team., Gestion de l’hôtel
Hi Ray,Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par IBIS Budget Windsor Team., Gestion de l’hôtel
Hi KristieThank you for taking the time to provide feedback on your stay. I do apologise for the shortcomings you experienced during you stay. We will look to address these and we do hope you give us the opportunity to have you stay with us again the future.