Note fondée sur 224 évaluations de clients

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4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2020 par ETV, Gestion de l’hôtel
Dear Joël, Thank you very much for your review we are happy to know you enjoyed your stay with us. We look forward to your return. Regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
The staff here were absolutely awful. I accidentally booked the wrong dates for my hotel (1 day apart, 1 hour after booking) and they did absolutely nothing to rectify it or try and help me. Because i booked online they told me to contact expedia, so i sat in the lobby for an hour trying to get in contact with someone and they said they were waiting for the hotels response! Insanity. Finally another man (not the woman i was originally dealing with) came over and offered me a room and said we could deal this in the morning he was friendly and kind. The woman who was helping me (March 14th @ 10:30 PM) took my ID and forgot to give it back, and gave me a room key that did not work. They did not show me where the elevators were and when i asked they pointed instead of getting off their chairs and escorting me. Absolutely embarrassed this is a marriott hotel. If i could give it no stars i would.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par City Express Plus y Suites Cabo San Lucas, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments, have a wonderful day!
5 sur 5
par un voyageur de el paso

Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par City Express Plus & Suites, By Marriott CSL, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we hope you visit us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Improve the quality of breakfast . We're coffee lovers. Thanks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Gracias por su calificación, nos da gusto saber que su estancia fue placentera, esperamos nos visite de nuevo pronto!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Buen servicio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par City Express Plus & Suites, By Marriott CSL, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por tus comentarios Lourdes, nos da gusto saber que tuviste una grata experiencia en nuestro hotel, nos vemos pronto!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Check in was easy. The hotel was in a good location and the suite was nicely decorated. The suite had a lot of women’s hair on the bed, floor and shower so I do question the cleanliness of the suite. The breakfast was the same everyday and the last day the eggs was cold. I would recommend providing some protein as well. The breakfast was not filling nor tasteful. The free paling was the best and the pool area was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jamie, we are sorry to hear that your stay with us was not as good as you expected. We will share your comments with our staff and I'm sure they will help us to improve our service. Hope you visit us again in the future. Have a wonderful day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Ojalá tuvieran cobijas más gruesas en esta época de frio. Todo lo demás excelente!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por sus comentarios, esperamos nos visite de nuevo pronto!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Very nice and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments, we look forward to welcome you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Gracias por sus comentarios, esperamos nos visite de nuevo pronto!
5 sur 5
par un voyageur de Guzman

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
Todo Perfecto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por tus comentarios Betty, nos da gusto saber que tuviste una grata experiencia en nuestro hotel, esperamos nos visites pronto nuevamente!