Note fondée sur 662 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Expedia
Personnel très jovial et aidant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2023 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am glad that you found our team to be cheerful and friendly , and we hope to serve you again in the future. Have a great summer.Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour avec nous. Je suis heureux que vous ayez trouvé notre équipe souriante et amicale, et nous espérons vous servir à nouveau à l'avenir. Passes un bon été.
4 sur 5
par murielle de St Maur des Fosses

Une bonne experience

Publié le 18 août 2015 sur Hotels
Hotel agreable et de bonne qualite. Piscine sympa. Personnel accueillant et serviable. Petit dej sous forme de buffet. Bon choir et correct. Il y a un resto a cote et un McDo, un liquor store et meme un coiffeur pour hommes. Supermarche a 2 minutes de voiture. L"hotel se trouve dans une sorte de zone commerciale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2017 par Lenore, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful comments. Look forward to your return.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jessica, thank you for taking the time to rate your stay with us. I would love to know the challenges you had while staying with us and if were had the chance to rectify them with you. Guest service is important to us and we want everyone to have an amazing stay. If there is anything I can do personally to turn this around for you I would love too know. We hope to have another chance to better serve you in the future. Take care.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Staff was so nice. Room was excellent and I loved the bed which is very important when I stay somewhere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lee Ann, thank you for taking the time to review your stay with us at the Ramada in High River. I am so happy to see that you found our team to be nice, room was excellent and that you loved our beds!!! I will share your comments with my team and we hope to serve you again in the future. Take care!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Carla, thank you for rating your stay with us at the Ramada in High river, we are thrilled that you had such a great stay and hope to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur de Red Deere

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
A good hotel, just off the highway. Close to everything you need on a roadtrip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James, thank you for your kind review of the Ramada in High River. I am happy that our location was close to all your needs and I hope you enjoyed the rest of your road trip. We hope to serve you again if your passing through this way again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Friendly staff. Really nice room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
We are so glad that you enjoyed your stay at the High River Ramada ! We are very proud of the service that our team delivers. We look forward to seeing you on your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cindy, thank you for taking the time to rate your stay with us at the Ramada in High River. I see that you had a really good stay with us, and hope to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
Check in easy, property clean, room was great. Not much parking out front. Having to park at the back there was no access to building without walming all around the building.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Donna for your wonderful review of the Ramada in High River. I do apologize for the parking, we have an overflow parking lot across the street as well. I am happy to see that you found us clean, check in easy, and enjoyed a great room. We hope to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Clean, quiet, convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
hello Rebecca, thank you for reviewing your stay with us at the Ramada in High River. We are thrilled that you found us clean, quiet, and convenient, and hope to serve you again in the future.