Note fondée sur 872 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
El personal del hotel es excelente nos gustó mucho el servicio volveremos ,todo impecable gracias
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Andrea Ayola, Gestion de l’hôtel
Estimado Javier Arturo, Gracias por tomarse el tiempo de calificar nuestro servicio, su opinión nos impulsa a seguir entregando un excelente servicio, esperamos poder atenderla pronto
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Hotels
parfait à correspondu à mon attente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Andrea Ayola, Gestion de l’hôtel
dear Christiane, Thank you for taking the time to rate our service, your opinion encourages us to continue providing an excellent experience, we hope to serve you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2023 sur Expedia
Clean, confort, good service, good stuff members:Erika,Juan,Ricardo and others.space, good view, good food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2023 par Andrea Ayola, Gestion de l’hôtel
Dear Hassan, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2022 par Andrea Ayola, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again
3 sur 5
par un voyageur

Décevant pour le prix, améliorations requises

Publié le 16 janv. 2022 sur Hotels
Oui on voit la vue sur l'océan quand on a ce type de chambre. Par contre une grande tour d'habitation à gauche bloque la vue complète sur la péninsule. La chambre n'était pas propre. Toiles et araignées, fils de poussières, saletés sur les murs et taches sur le tapis. Odeur d'humidité. Le room service était vraiment mauvais. Plusieurs éléments pas disponibles. Commande arrive incomplète et après 1 heure d'attente. Attendu un autre 30 minutes pour le reste de la commande. On parle d'un simple déjeuner. Aucun dédommagement n'a été offert. Le Hyatt est mieux et moins cher.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2022 par Andrea Ayola, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service. Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Service à revoir

Publié le 26 août 2021 sur Hotels
Le service n’était pas de la qualité d’un hôtel intercontinental, j’ai du me plaindre plusieurs fois.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2021 par Andrea Ayola, Gestion de l’hôtel
Dear Lesly, Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service. Best Regards,
2 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 26 déc. 2020 sur Expedia
Propreté negligee = nettoyage des sols et autres non faits 5 jours d affilée, shampoing distribué mais pas de gel douche ! E répondent pas au téléphone a la réception quand on les appelle... Bref un rapport qualité prix inacceptable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2021 par Tatiana Florez, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing InterContinental and for taking the time to provide feedback about your experience at InterContinental CARTAGENA DE INDIAS. I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
1 sur 5
par un voyageur

Terrible experience

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Boone speaks English. I got food poisoning at dinner. The bread was giving hard as a rock. No assistants was provided. I was charged for the staff not purchased. Please, think twice before ordering this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Andrea Ayola, Gestion de l’hôtel
Dear Galina,Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service. Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Andrea Ayola, Gestion de l’hôtel
Dear Tim, Thank you for taking the time to rate our service, your opinion encourages us to continue providing an excellent experience, we hope to serve you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
They upgraded our room and gave us an ocean view. Everyone was nice and helpful. Room was nice but not amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Andrea Ayola, Gestion de l’hôtel
Dear Kane, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again