Note fondée sur 893 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Saint Jean

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Omni Orlando Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a 5-star review. We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024
Great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Omni Orlando Guest Relations, Gestion de l’hôtel
We hope to have the opportunity to welcome you back soon again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Omni Orlando Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Omni. We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
I’m a local and I also have a few short term rentals so we know the industry. Which that being said, Omni is our favorite hotel in Orlando. The pools, the property and the welcoming and hospitable staff warrant comebacks. The rooms are always clean. The gentle up-sell text messages for upgrades like add on nights or later check outs are smart and noninvasive. The all you can eat breakfast at Traverty located downstairs in hotel is fantastic with their delicious options. We come here every weekend for a night or two.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Omni Orlando Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words! We're honored to be your top choice in Orlando. We appreciate your compliments on our amenities, staff, and room cleanliness. Looking forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Omni Orlando Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a 5-star review. We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Omni Orlando Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Omni. We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Omni Orlando Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a 5-star review. We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Great service! Our favorite resort in Orlando.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Omni Orlando Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for the fantastic review! We're thrilled to be your favorite resort in Orlando. Looking forward to welcoming you back soon for more memorable experiences!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Omni Orlando Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Omni. We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Expedia showed picture with balcony and evidently that’s a different room. Very noisy with kids and day drinkers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Omni Orlando Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your review. We are glad to see you enjoyed your stay with us, but always strive for a 5-star experience. We welcome your feedback to improve. At your earliest convenience, please call the hotel directly and ask to speak with our Guest Service Ambassador. We hope to welcome you back again soon.