Note fondée sur 77 évaluations de clients

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4,2 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par Benedicte

Publié le 1 déc. 2017 sur Hotels
Séjour agréable.
5 sur 5
par Pierre

Très bel hotel, mauvais wifi

Publié le 20 mars 2017 sur Hotels
L'hotel est parfait sauf le wifi très faible
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Average Stay if you are not Fussy

Publié le 28 juin 2023 sur Hotels
The room is a bit rundown: door lock can’t be closed, dusty surfaces, cigarette smell even though it’s a non-smoking room. Poor cleanliness too: hair around the basin, and worst is the anti slip mat in the shower area (the bottom of the mat is full of mould and bacteria). Otherwise, view from the room is superb, overlooking the park and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2023 par Jin Jin Hotel General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for sharing your valuable feedback with regards to our hotel guest room.We sincerely apologize for the inconvenience due to the Room Cleanness/ facilities and will definitely rectify the issues that were being brought up. Rest assured that we are looking into both our software and hardware facilities, ensuring that we provide all our guests with an excellent experience while stayingwith us. We hope this would not deter you from choosing our hotel again in the future. We look forward to welcoming you back to our hotel again. Thank you!Sincerely,Jin Jin Hotel General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 déc. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 nov. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 oct. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de England

Publié le 19 oct. 2019 sur Expedia
Special thanks to restaurant supervisor Nancy, for her warm and welcoming personality, knowledge and professional attitude of the very highest standard. I hope the management recognise what an asset they have.