Note fondée sur 573 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Le paradis!!!

Publié le 20 mai 2015 sur Hotels
Séjour de 4 jours dans ce sublime hôtel. Le site est magnifique,l'architecture et la décoration de tout l'hôtel originales,les différents restaurants excellents et un service merveilleux,chaque employé vous sourit et devance bien souvent vos désirs. Bref:luxe calme et volupté résume parfaitement cet établissement Un grand merci à tous pour nous avoir fait vivre de si délicieux moments
5 sur 5
par helene de Paris

AVIS

Publié le 9 avr. 2015 sur Hotels
Trèsbel hotel dans un lieu enchanteur avec bon niveau de service. A recommander. Pas de touristes français, beaucoup d'asiatiques. Très excentré.
5 sur 5
par Natacha de Shanghai

Magnifique mais attention prévoir un budget !!!!!

Publié le 2 mars 2015 sur Hotels
Nous avons passé 3 jours a l intercontinental danang avec notre petit garçon (3 ans) . C est probablement le bel endroit du Vietnam: baie d eau turquoise protégee du vent dans un environnement luxuriant . Chaque détail de l'hôtel est étudié et luxueux . C est splendide !!. C est parfaitement adapté pour des vacances (en amoureux : tres romantique) ou avec des jeunes enfants : superbes plages, piscine pataugeoire, et magnifique kid club avec une équipe adorable . Tout est parfait !! Petit bemol : vivant en total autarcie (loin du centre) , vous êtes "quasi -obligés" de consommer a l hôtel .... Et les prix pour un 5 étoiles au Vietnam sont extrement sur-evalues !!! (Bien que succulent) même le moindre cafe, eau pétillante , soda coûtent une fortune .... il faut le savoir ... (Pour le budget!!) aussi toutes les activites sont payantes (kayak ....) et plutôt onéreuses aussi ! C'est dommage ...
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2014 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Seif Hamdy, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hyunsoo,Thank you so much for taking the time to leave a rating of your recent stay at our resort. We're thrilled to know that you enjoyed your experience with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our resort in the future.Warmest regards,Seif Hamdy General Manager
5 sur 5
par un voyageur

곧 다시 돌아올게요

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
저는 많은 호텔 탑티어를 소유하고 1년 평균 100박이상을 호텔에서 숙박하지만 인터컨티넨탈 다낭 썬 페닌슐라에서 감탄을 금치 못했습니다. 객실은 넓고 쓰임이 좋게 만들어졌고 테라스는 넓고 가구와 전망 모두 훌륭했습니다. 하우스키핑은 완벽하게 청소해주었고 버기는 늘 빨리왔으며 직원들은 정말 친절하셨고 늘 먼저 인사로 우리를 맞아주었습니다. 조경은 바닥까지 아름답게 만들어졌어요 썬 페닌슐라를 방문하는것 만으로 다낭은 가치가 있습니다. 친구들에게 소개도 하고 추천할것입니다. 곧 다시 돌아오겠습니다. 룸서비스메뉴에서 피자는 없어졌어요 메뉴가 좀더 다양해지면 좋을 것 갑습니다. 조식당 쌀국수와 클럽라운지 데땅져는 사랑입니다.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Angela , Gestion de l’hôtel
Dear dungkyu,Thank you for leaving such a lovely review of your recent stay at our resort. We're delighted that you enjoyed your time with us, and we appreciate your kind words about our team, facilities, and services.Your feedback is very important to us, and we're grateful for your recommendation. We look forward to having the pleasure of hosting you once again at our resort for another memorable vacation.Best regards,Seif HamdyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

1st Anniversary Special Stay in Paradise

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
We visited here for our 1st anniversary and it was the best decision ever. The setting of this property and view from our suite was breathtaking. However the biggest plus was the warmth and courtesy of all the staff across all departments. We felt pampered like royalty. Will surely be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Seif Hamdy, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your wonderful experience at our resort. We are delighted to hear that your visit for your 1st anniversary was a memorable one and that you found the setting and view from your suite to be breathtaking.We take great pride in providing exceptional service, and we are thrilled that our staff across all departments were able to make you feel pampered like royalty. Your kind words regarding their warmth and courtesy are truly appreciated.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another unforgettable experience.Warmest regards,Seif HamdyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Seif Hamdy, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kichul,Thank you for taking the time to give us a 10 out of 10 rating. We are thrilled that you had a fantastic time and we look forward to welcoming you back soon.Warmest regards,Seif HamdyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Seif Hamdy, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Snag Hyeok,Thank you for your 10-star rating. We are delighted that you had a wonderful time with us. We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable vacation.Warmest regards,Seif HamdyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Seif Hamdy, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Akira,It's wonderful to learn that you had a fantastic time with us. Our team strives in providing the best possible experience for all our guests and we are glad that they were able to achieve it. Thank you for choosing our resort as your choice of accommodation, we look forward to welcoming you back for another amazing vacation.Warmest regards,Seif HamdyGeneral Manager