Note fondée sur 447 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024
All was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Felicia G, Gestion de l’hôtel
Sharon, We we are so glad to see all was good during your stay. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Felicia G, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect 5 out of 5 rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Felicia G, Gestion de l’hôtel
10 out of 10! Thank you and we are thrilled to see you enjoyed your experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
The hotel was very nice, clean, quiet, and very friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Felicia G, Gestion de l’hôtel
Thank you, Jeremy, for taking the time to write a review about our hotel. We are so pleased to see you enjoyed your experience. We hope you can be our guest again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Felicia G, Gestion de l’hôtel
Thank you, Patricia, for the perfect 10 out of 10 rating! We were grateful to have you as our guest.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Felicia G, Gestion de l’hôtel
Thank you for the NICE review! We are so grateful you chose us for your overnight experience.
5 sur 5
par un voyageur

Perfect

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Felicia G, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the PERFECT score! We were grateful to have you as our guest.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Great experience-Great facility! MAY I PLEASE HAVE A COPY OF MY BILL?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Felicia G, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind review! We are so grateful to have had you as our guest and we look forward to your return.Please reach out to expedia directly for a copy of your bill or you should have a copy within your email.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Felicia G, Gestion de l’hôtel
Janet, It is of utmost importance to us that our guests have wonderful experiences at our hotel. Based on the rating, I'd love for you to reach out to me directly, at the hotel, for additional feedback regarding yours. Best Regards.