Note fondée sur 319 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Stephanie, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent rating, Senovia!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Stephanie, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Had a very pleasant stay. Very clean. The only sad thing was that the indoor pool was freezing cold
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Stephanie, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We apologize for the disappointment you experienced with our pool. I will share your feedback with our maintenance team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Stephanie, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent rating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Stephanie, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Stephanie, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating.
1 sur 5
par un voyageur

Thieves

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
I was traveling and paid in full for my reservation. I called to let them know I was very delayed, but that I’d be there by 8am for a very late check in. Upon my arrival, the lady at the desk told me they marked me as a “no-show” therefore losing all my mi ey and reservation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Stephanie, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Arrivals for reservations are accepted up to 2am the next day. We recommend booking a more flexible reservation when travel plans may change.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024
Nice and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par Stephanie, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you, Edison. We strive to make every guest feel welcome and enjoy their stay. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Very clean and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par Stephanie, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you, Joseph. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par Stephanie, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.