Note fondée sur 226 évaluations de clients

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4,0 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par Sheraton Mustika Yogyakarta Resort & Spa Tea, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Frederic, greetings from Sheraton Mustika YogyakartaWe would like to thank you for writing us a nice review. We are happy to hear that you and your big family enjoyed the stay at our resort. Right now we are underway the progress for renovating our rooms. We hope that in the future you and your family can visit us again and experience more new things at Sheraton Mustika Yogyakarta Resort & Spa.Warm regards,Sheraton Mustika Yogyakarta Resort & Spa Team
1 sur 5
par un voyageur

Médiocre

Publié le 5 juin 2022 sur Hotels
Hôtel absolument pas entretenu. Cet hôtel doit être complètement rénové car inadmissible d’accueillir des clients dans cet environnement. Les chambres sont sales, les sanitaires à la limite de l’insalubrité. L’extérieur presque en ruine. Les transats de piscines à mettre à la poubelle. Le petit déjeuner laisse à désirer également. Ceci est loin d’être un 4,5 étoiles. C’est une honte pour la gamme Sheraton.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2022 par Indira, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Meryam, Warmest greetings from Sheraton Mustika Yogyakarta Resort & Spa, Your valuable review has been well received. Thank you. Please accept our sincere apology for the inconvenience you may have experienced regarding the facilities during your recent stay at our resort. We have noted all your concerns and will follow up accordingly with related departments for further improvement and refinement to ensure that we maintain a high quality of service to all our guests. We hope your next stay with us will better meet our standard of excellence. Sincerely, Sheraton Mustika Yogyakarta Resort & Spa Team Member.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2020 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Bel hôtel

Publié le 28 mars 2018 sur Expedia
Pour : Son confort
Hôtel très confortable avec du personnel attentif à nos besoins
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2018 par Afnur Robbie, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Warmest greeting from Sheraton Mustika Yogyakarta Resort & Spa! We are delighted to read and to learn that you enjoyed our the unique heritage accommodation styles of an elegant Javanese architecture room at our resort. We thank you for you review on Expedia for it is the kind words and compliments from guest like you that continue to motivate us to serve each and every one of our guests to their satisfaction. We hope to welcome you back to the warmest of Yogyakarta at Sheraton Mustika Yogyakarta Resort & Spa.
5 sur 5
par Armand

Un hôtel de luxe à Yogyakarta !

Publié le 25 oct. 2017 sur Hotels
Excellent accueil, l'ensemble du personnel est prévenant et attentif. Le cadre de l'hôtel est grandiose, de beaux jardins , belle piscine intégrée à la nature. Une piscine intérieure avec bain à remous disponible gratuitement. Deux restaurants et petit-déjeuner buffet très complet. La salle de bain un peu vieillote, une rénovation s'impose. Sinon chambre spacieuse avec terrasse et vue. Un peu éventré du centre, mais proche de l'aéroport, navette gratuite pour l'aéroport et le centre ville.Rien d'intéressant autour de l'hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2017
Dear Valued Guest, Warmest greeting from Sheraton Mustika Yogyakarta Resort & Spa! Thank you for taking the time to share your experience here with us. I regret that your experience was not up to the standards that our facilites at Sheraton Mustika Yogyakarta Resort & Spa takes pride in providing. We would like to announce that we will embark on our revamp program on 2018 soon in order to upgrade our facilities, while retaining the charm and atmosphere of the hotel. However, I am pleased to know that you recognized the efforts of our team members in their service delivery. With that being said, nothing is more rewarding than a satisfied guest, and I am glad to learn that our caring team members deliver genuine service in order to bring satisfaction to all guests. Happy guests are the best reward for all of us here. Once again, thank you for choosing to stay at Sheraton Mustika Yogyakarta Resort & Spa during your visit to Yogyakarta and we look forward to have you back with us soon. Warmest Regards, Afnur Robbie General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2013 sur Hotels
une bonne adresse
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
トイレやバスタブが綺麗でない。アメニティが人数分無かったなど、5星にしては満足にはいたらない
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Adequate but not as good as the photos suggest

Publié le 16 sept. 2023 sur Hotels
This hotel had a grand(iose) reception area/lobby and facade, but the room needed some work -- it felt old, tired, and was somewhat falling apart. Also, the way that the room's door opened made it very awkward to pass especially when lugging a bag.