Note fondée sur 204 évaluations de clients

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3,4 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de HOUMT SOUK DJERBA

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Mons

Publié le 1 févr. 2020 sur Expedia
Personnel très sympathique, accueillant et disponible. Nous sommes arrivés à 10:30 et ils nous ont directement donné notre chambre alors que nous devions en principe avoir les clef à 15:30. Le frigo était un peu sale et abîmé et les rideaux pas très propres mais à part ça tout était parfait ! Le buffet déjeuner était très complet pour le prix et très bon. Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2020 par Steve, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Simsim, Thank you so much for taking the time to share your feedback and rating us a good score here in Expedia.com We are delighted to know that you find our hotel comfortable with friendly and Welcoming staff while staying with us. Also, we have noted your feedback with regards to the Mini Fridge and Curtains and we assure you that we will investigate this matter and will take the necessary action. Please note that we value every guests' feedback to us, as we believe that it will help us to improve and achieve our goal of providing a high quality of service to all our guests. We look forward to welcoming you back again soon. Best Regards Stephen Dsouza
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2019 sur Expedia
Le personnel n'a pas été très accueillants, je les est trouvés assez hautains et pas à notre service ni à notre écoute. Le petit déjeuner n'étais pas assez copieu ni diversifié. La chambre n'était pas néttoyée (nous avons du nous même déscendre notre plateau commandé la veille) alors que la femme de ménage était bien passée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2019 par Steve, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your recent stay with us and for your time in rating us and for providing feedback. I am sorry to read your comments and regret the fact that we were unable to fully come up to your expectations and you did not truly enjoy your stay at our Hotel. I assure you that the vast majority of our guests do have a pleasant experience as evident from comments posted on Expedia.Com We have noted on your comments with regards to your Room and we will be checking the same with the team and corrective measure will be implemented to avoid future repetitive incident. We thank you for your time in providing us with your feedback, . I hope this isolated incident will not deter you from trying our services again and we do look forward to future opportunities to welcome you back again. Best Regards Stephen Dsouza Asst.Front Office Manager.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2019 sur Expedia
Hotel décevant. Très peu de choix pour le petit déjeuner buffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2019 par Irshad Quazzafi, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Ma’am, Greetings from Golden Tulip Hotel, AL Barsha – Dubai..!!! Many thanks for the feedback. Please accept our apology for been inconvenience during your stay with us. I will personally look into in this and will make sure that next time when you will visit us you won’t face this problem. Look forward to welcoming you at Golden Tulip AL Barsha Hotel - Dubai. Best Regards, Irshad Quazzafi General Manager.
1 sur 5
par un voyageur de Avignon

Totalement insatisfaites

Publié le 23 sept. 2018 sur Expedia
L’état de l’hôtel laisse à désirer. La propreté n’est pas au rendez-vous, l’odeur est difficile à supporter et l’état général n’est pas génial. Seul point fort : le personnel (en particulier Anil )
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2018 par Irshad Quazzafi, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Ma’am, Greetings from Golden Tulip Hotel, AL Barsha – Dubai..!!! Many thanks for your feedback. Sorry for the inconvenience during you stay with us. I will personally look into all your concern. Look forward to seeing again. Thank you for choosing Golden Tulip Hotel, Al Barsha – Dubai. Best Regards, Irshad Quazzafi General Manager.
5 sur 5
par un voyageur

The best Team at one of the best hotels

Publié le 15 nov. 2016 sur Hotels
Many thanks to the hotel managment for recruiting such a wonderful team. I can define the team as Professional, Elegant, Responsable and custommer orientated. Special Thanks to the lovely receptionists Amy, Ali, Iryna and Nathan. Heartfull thanks to the restaurent workers. They were doing their jobs with highest performance. The food was fresh, tasty, nicely designed, very international as well. The Bakery-Pastery corner was amazing, where you may taste the finest french croissants, pain au raisins, pain au chocolat etc. breads in many sorts. My room and the hotel in general is very elegantly desinged, clean and cleaned every single day. It was my first visit to UAE and I couldn't imagine that the heart warming oriental hospitality and the international high standards can meet each other at Golden Tulip. On my next visit to UAE I will definitely stay at yours.
4 sur 5
par MANUEL

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juin 2016 sur Hotels
3 sur 5
par HENRI de Paris

Publié le 13 juin 2016 sur Hotels
La climatisation fait trop de bruit, la piscine est fermée La réservation est inclus avec petit déjeuner, mais à l'arrivée Hotel a dit qu' il n'y a pas de petit déjeuner.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Stephen, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Mark,Greetings for the day..!!! Many thanks for your feedback and for Rating us 3 out of 5. We look forward to welcoming you back again soon. Best Regards,Stephen Dsouza
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Good hotel, very well stitahed and the staff is friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par Stephen, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Fahad,Thank you so much for taking the time to share your feedback and rating us a good score here in Expedia.com We are delighted to know that you find our hotel comfortable with friendly and Welcoming staff while staying with us. Please note that we value every guests' feedback to us, as we believe that it will help us to improve and achieve our goal of providing a high quality of service to all our guests. We look forward to welcoming you back again soon. Best Regards Stephen Dsouza