Note fondée sur 585 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2023 sur Expedia
Tranquillité et service courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Cher Rejean,Merci pour vos aimables paroles ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre service détendu et courtois. Offrir une expérience confortable et agréable est toujours notre priorité absolue. S'il y a quelque chose d'autre que nous pouvons faire pour améliorer votre séjour, n'hésitez pas à nous le faire savoir. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau dans un futur proche.Cordialement,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 avr. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2021 sur Expedia
Personnel souriant et courtois à la réception, toujours attentionné et rapide pour nous répondre. Chambre confortable; lits confortables; propreté irréprochable partout; problème avec les cartes d'ouverture des portes que nous avons dû réactiver. Je recommande cet établissement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Holiday inn express St albert, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
The bathroom was dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Hi express St albert, Gestion de l’hôtel
We apologize for the dirty bathroom in your room. Please be assured we'll address it to our housekeeping staff promptly.Thank you for bringing it to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
It’s very family friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Hi express St albert, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Dear Tiffany,I hope this message finds you well. I wanted to take a moment to express our sincerest gratitude for your recent stay at the Holiday Inn Express and Suites St Albert, as well as for the fantastic 5/5 rating you gave us. Your positive feedback means the world to us, as it serves as a testament to our commitment to providing exceptional service and ensuring our guests have a comfortable and enjoyable experience during their stay. It was truly our pleasure to have you with us.Should your travels bring you back to St Albert or if you have any future accommodation needs, please don't hesitate to reach out. We would be thrilled to welcome you back and continue exceeding your expectations.Warm regards!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Dear Ken,Thank you for taking the time to leave feedback on your recent stay at the Holiday Inn Express and Suites St Albert. We truly appreciate your honest assessment and value your insights.Your feedback helps us to continually improve our services and ensure that every guest has a pleasant experience. We apologize if there were any aspects of your stay that did not meet your expectations and would like to assure you that we are committed to addressing any issues raised.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.Warm regards!
5 sur 5
par un voyageur de Yellowhead County

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Dear Bree,I hope this message finds you well!On behalf of the entire team here at Holiday Inn Express and Suites St. Albert, I wanted to extend our sincerest gratitude for your exceptional 5/5 rating of your recent stay with us. It's truly heartwarming to receive such positive feedback, and it reaffirms our commitment to providing top-notch hospitality experiences to all our guests.Thank you once again for choosing Holiday Inn Express and Suites St. Albert. We appreciate your patronage and look forward to serving you in the future.Warm regards!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Needs better parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Hi express St albert, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback on our parking. We will work on improving the parking situation.